hoop wel dat er geen modder ligt haha!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mandylfmarca schreef:hopelijk is het de hele dag droog! mn camera houdt niet van zwemles haha!
enefde schreef:Hihi ik moet ook nog even de foto en film camera opladen morgen1 ding scheelt, wij hebben stopcontact in de auto dus vergeet ik het of is er iets niet goed opgeladen kan het nog zon 5 kwartier in de auto opladen
Ik hoop ook dat het niet zon blubber bende is.. denk ook dat ik nog even snel een paar van die simpele rubbere springschoenen ga halen, heb stoffen maar dat is toch niet alles met crossen..
enefde schreef:Aaah super leuk filmpje! Vriendin van me is nu ook bezig met filmpje van mij en Mika maken, ze had er al een paar gemaakt maar haar youtube account was verwijderd en haar pc was kapot gegaan, alle bestanden kwijt dus weg filmpjesmaar denk dat ik morgen ook een filmpje heb
Nice manon! Ik ga morgen als het weiland het toelaat ook even springenAnders laat ik haar wel weer ff vrijspringen
En gaan er nog mensen van hier morgen naar Rondje zadelmak maken in Ermelo?
Mloulou schreef:Eventueel:
- handdoek
- bodyprotector
- kalkoenen
- camera
Ik rijd altijd met een martingaal, maar die zit zo los dat het alleen voorkomt dat ze steigert. Dat kan toch prima met crossen?