Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Denk serieus dat dat beide gewoon goed gaat komen! Als die bal van vorig jaar er maar niet is.. denk niet dat Mika dat doet.. Zeiltje en vlaggetjes zijn geen probleem

LoveLita schreef:Oh dat is helemaal ideaal Suus!! Ja uiteraard, die date gaat er komen. Ik heb jou proeven er ook op mijn lijstje bij staan
Ja als ik ga scheren moet ik heel haar benen doen, want ze is best lang/dik behaard... Doe het nu altijd met een kammetje tegen het haar in en dan knippen. Toch netjes maar niet zo kort dat ik meteen alles moet doen

Yvank_ schreef:Iedereen er weer klaar voor
Ik moet de beentjes nog scheren morgen dan morgenavond nog wedstrijd en donderdag springles

Liep alleen heel erg door mijn rechterbeen heen, maar daar werken we aan, had nu teminste geen 400 kilo meer in mn hand..
Kon toen ook zo pop optillen en meenemen, en water verplaatsen noem maar op

en dan vrijdag nog maar even proef oefenen en parcoursje springen 
Was erg gezellig! Hadden Mika net die dag ervoor geschoren dus was benieuwd hoe hard ik zou gaan met springen maar ze was super braaf! En mn eerste wp in dressuur gehaald dus was leuk 
had nooit kans gemaakt tussen al die leuke D'tjes.. 

enefde schreef:Haha ja is echt verschrikkelijk.. En dan heb je ook nog alles rechts en niks op links.. nou altijd dikke kramp in mn rechterarm..
Hihi ja klopt! Morgen nog even met zeiltje oefenen en vlaggetjes om een paal heen knopen en onderdoor. Donderdag gaan we nog met de eigenaar en Storm(mika's zoon) naar de hei in Heerde, even lekkere ontspanningen dan vrijdag nog maar even proef oefenen en parcoursje springen
Hihi ik 2 jaar geleden alleen gekeken in ermelo.. dus alleen foto's gemaakt, vorig jaar wel meegedaan maar toen alleen 1x dressuur.. koste me al genoeg. had voor dit jaar zoiets van ik wil het gewoon doen dus dressuur, springen en vaardigheid..
Ambt-delden was 2 maart, allround kampioenschapWas erg gezellig! Hadden Mika net die dag ervoor geschoren dus was benieuwd hoe hard ik zou gaan met springen maar ze was super braaf! En mn eerste wp in dressuur gehaald dus was leuk
En dochterje vd eigenaar (Merle op Storm) werd 3e van de jeugd in allround en was 2e met springen! Dus was nog dikke bonus!
haha ja ik mag nog niet bij de paarden mee doen.. ben nog 17 en mika is een C dus.. is voor ons ook nog wel ver rijden.. ong 1,5 uur..
enefde schreef:Wie haha Mika? ja dies maar 136,5 cm.. dus nog net een C, wat toch wel heel fijn is op concours. Won in de B gewoon nog bijna altijd 2/3e prijs en met springen hoef ik maar 70had nooit kans gemaakt tussen al die leuke D'tjes..

Nathalie83 schreef:Weet iemand al hoe het nou zit met de stallen?? Ik begreep dat er van die mobiele stallen zijn. Zo'n grote tent met van die zwarte stallen..
Of mogen we de nieuwe stallen gebruiken??
en weet iemand of de auto bij de tent mag op de camping?? Wel zo'n fijn idee met al dat spul erin als er geen kasten zijn..
Ik heb er iig weer mega veel zin in!! Blijf dit jaar ook voor het eerst de zondag
ZIjn er nog meer die ook gaan bbq'en zaterdag??
maar is wel even heerlijk zon rust momentje in de week, de eigenaar heeft het al weer lekker druk door overblijf of de basisschool en tandarts afspraken voor 5 kids dus voor haar wel even een lekker break momentje 

mochten mensen foto's gaan maken hihi