Maar het kan hem ook aan het weer liggen, want Beau is de laatste tijd ook wat aan het draken.
Hopelijk houd hij er snel mee op voor je!
@Susanne: Het is hier inderdaad stil

Ja ik word ook niet veel blijer van het weer, wat een zomer zeg!
Hahah dat zijn merries, zo wisselvallig als het maar kan! Wat ben ik toch blij met mijn ruin! Al hoewel die kan er ook
wel wat van

Lotte & Beau
Zo, morgen ons 2e M1 wedstrijd! Heb hem vandaag weer even op zn plek gezet met rijden, god allemachtig wat heeft
hij soms kuren. Maar op een gegeven moment ging het wel lekker, heb zowat een heel uur zonder zweep gereden, wat
sinds 2 dagen mogelijk is, we gaan dus wel vooruit wat betreft afkikken op de zweep. Ik heb namelijk wat met mijn
benen en handen. Ik kan namelijk geen druk houden op mijn handen,waardoor ik dus ook speciale antislip teugels heb
wat nu gewoon echt heel fijn gaat! En ik kan heel moeilijk scherpe hulpen geven met mijn benen, en dat weet beau
maar al te goed, en we zijn iets te snel door de L2 gegaan (lees binnen 4 wedstrijden) en gelijk overgegaan naar de M1.
Dus die M1 debuut was ook een enorm drama, had toen 174 en 180-2 (mijn vader las verkeerd voor

vielen me toen alles mee! Hopelijk kan ik morgen lekker fijn op nieuw beginnen en hopelijk laat hij me niet weer vallen
tijdens de proef!