Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
S_uus schreef:Ja, inderdaad op de computerMonique ik heb het al overgemaakt.
Digitaal invullen als in op de computer? ik kan niks typen op de computer in het document...
2 jaar geleden heb ik het ook uitgeprint en ingevuld.
En anders mailen of bellen ze me denk ik weldan maak ik 2 euro nog wel over
Opmerkingen invullen gaat daar inderdaad niet bij, dat moet je achteraf nog met de hand invullen, net als dat je dingen door wilt strepen die niet van toepassing zijn. Wat wel lukt, is om een 1 te plaatsen bij de onderdelen die je wilt doen (of de stalling die je wilt huren), en dan wordt automatisch berekend op hoeveel kosten je uitkomt. Misschien het makkelijkste als je zelf even mailt of belt met de vraag of je die 2 euro nog na moet storten. 
! Morgen vergaat de wereld namelijk

Niet gekwalificeerd voor outdoor gelderland. Bailsje heeft een beetje een terugval en is weer ontzettend aan het rennen
Volgende week lekker vrij nemen en ook geen wedstrijd. Hoop dat ik dan die tempo controle weer terug kan pakken.
Gaat snel zo! Misschien wel een beetje té zelfs en dat bailey om die reden ook wat heftig word ? We zullen het aankomende week wel zien 

maak ik het alsnog over. Aranel schreef:Romany* schreef:Romany en ik doen ook weer mee! In het Z2 dressuur, bestgaand onder het zadel en de vaardigheid.
Leuk!!![]()
Hoe gaat het in het Z2 met jullie? Of ben je nog niet gestart?
Edit: lees net je onderschrift, de eerste WP is binnen dus! Super zeg!

Nu vat ik hem, ben weer wakker..