Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:@Wig,
Vlietland is er ook een BB oefencross volgens mij.
Even startlijsten checken
Of wou je niet meedoen?
@Karin, je haf springt erg goed, maar toen je pony stopte en de schuld op die hindernis af te schuiven is not done. Al zal dat wel met de spanning eruit zijn gekomen.
Misschien handig om een crosswatch aan te schaffen voor je cross ipv je mama die over de baan loopt te schreeuwen?Wel netjes dat je een medical card omhad
Ik zag idd je stop op de laatste, zonde maar iig je weet wel hoe het kwam dus dat is wel fijn voor jezelf.
Ik zal je misschien nog wel een keer zien bij een sgw
KarinL schreef:MelanieB schreef:
Ik was er pissig over het feit dat ik er bijna af lag, dat klopt helemaal. Maar je springt zelf ook veel en dat weet je ook dat het parcours voor geen meter klopt met afstanden en lijnen... Ik had me voor genomen om hier niet over te beginnen op het forum, omdat ik het hier al over had gehad met Michel. Maar in geen enkel normaal parcours zie je zulke lijnen en rare oxers.
En ik heb al heel wat rare lijnen gezien en gesprongen.
KarinL schreef:MelanieB schreef:@Wig,
Vlietland is er ook een BB oefencross volgens mij.
Even startlijsten checken
Of wou je niet meedoen?
@Karin, je haf springt erg goed, maar toen je pony stopte en de schuld op die hindernis af te schuiven is not done. Al zal dat wel met de spanning eruit zijn gekomen.
Misschien handig om een crosswatch aan te schaffen voor je cross ipv je mama die over de baan loopt te schreeuwen?Wel netjes dat je een medical card omhad
Ik zag idd je stop op de laatste, zonde maar iig je weet wel hoe het kwam dus dat is wel fijn voor jezelf.
Ik zal je misschien nog wel een keer zien bij een sgw
Ik was er pissig over het feit dat ik er bijna af lag, dat klopt helemaal. Maar je springt zelf ook veel en dat weet je ook dat het parcours voor geen meter klopt met afstanden en lijnen... Ik had me voor genomen om hier niet over te beginnen op het forum, omdat ik het hier al over had gehad met Michel. Maar in geen enkel normaal parcours zie je zulke lijnen en rare oxers.
En ik heb al heel wat rare lijnen gezien en gesprongen.
Die tijd voor de cross is geen crosstijd. Ik heb nagenoeg alles gedraafd behalve voor de sprongen. En die laatste was even voor mij om wakker te blijven vanuit de pony denk ik! Maar dat is ook helemaal niet erg. Ik moest er later wel om lachen...
Die stopwatch hoef ik normaal niet te gebruiken omdat ik met haar korte pootjes de tijd toch niet haal... Maar mijn moeder schreeuwde wel heel erg hard. Had wel minder gekund! Ze is met dit soort dingen overenthousiast!
Wig-love: Ik start voor het eggie! Ik heb er heel veel zin in! Als je mee wil om te kijken hoe dat gaat zo'n dag. Ga gerust mee! Ik vind het altijd alleen maar gezellig! En voor de oefencross kun je je misschien wel opgeven, maar meestal zit die al erg snel vol!
En maarsbergen is best flink voor eerste BB cross.... PB maar even als je wil.
Peelie schreef:MelanieB, ik vroeg me af of je misschien ook foto's van mij hebt. Ik heb maar 2 foto's gezien van Mara en mij in de cross.
Mara was met de cross helemal ingevlochten, wit zadelvormig dekje. martingaal en ik had witte broek chaps en een witte blouse met lange mouwen aan. Zou je kunnen kijken voor me?
Michankos schreef:Hoi MelanieB,
Wat heb je een leuke foto's gemaakt van mijn haflinger(Noldin) zeg. Die haflinger die de hele tijd liep te hinniken en enorm gespannen was in de buitenbak.
De meeste dachten dat hij nog henst was maar hij is toch echt geruind.
Gelukkig was hij in de 2de proef iets minder gespannen en hadden we toch na aftrek van 2 punten(foutje met rijden) 185 gescoord. De 1ste helaas net 179.
In ieder geval bedankt, het is voor het eerst dat ik op de foto sta in de M1, meestal ga ik alleen naar wedstrijd.
En michel bedankt voor de leuke dag. Volgend jaar weer?
Succubi schreef:Wat was er mis gegaan met het parcour dan?
MichelR schreef:pfff, we zijn ook weer een beetje bijgekomen van het weekend.
Was erg gezellig. Ik vond de sfeer vele malen gezelliger dan onze eerste haflingerdag van vorig jaar. Wellicht komt dat ook doordat ik nu veel meer deelnemers ook kon dan de vorige keer.
Jammer van mijn blunder van het parcoursje van zaterdag (was echt die van de zondag).
Denken jullie dat er interresse zou zijn om dit volgend jaar 2x te organiseren (bv mei en september)?