uhu.. Maar met sommige dingen heb je wel korting.. In sommige periodes buitenritten bij bepaalde maneges enzo.. Bij onze manege is het trouwens zo dat als je prive lessen neemt je niet verplicht bent tot een fnrspaspoort.. Weet niet hoe dat daar zit *en ook niet met de kosten, want die zijn hier dan bijna het dubbele*
nee idd hier volgens mij ook niet maar ja priveles kost zat op en manege dus mischien ga ik wel zo paspoort aan vragen altijd makkelijk en je krijg ook en blad ofzo las ik op de site
vriendin van me heeft en aanmeldings papier mee genomen van de manege ze komt daar toch dagelijks alsik hem heb invullen en dan hopelijk eind van het jaar en keer vrij rijden daar
Ik zal ook weer eens een berichtje posten.. Ben de laatste tijd niet zo actief meer met posten.. Sorry daarvoor.. Bijlezen doe ik daarin tegen wel altijd netjes
Morgen weer naar Athosja.. maar eens zien hoe de zaken er voor staan.. Daarna naar Pien ff heerlijk met Arie rijden lekkerding is het En lekker knuffen met de rest.. Heerlijk dagje ontspanning dus
Volgend jaar als het weer weer wat beter is en Pien weer helemaal hersteld gaan we ook de bossen is Lijkt me weer heerlijk!! Maar toch ook wel beetje spannend.. Kan me laatste bosritje nog goed herinneren..
Net wakker, dalijk ontbijten en vlug haren wassen omkleden en naar Bóóóbbb En nu hopen dattie zichzelf schoon heeft gehouden
melody93
Geplaatst: 21-11-09 09:50
Ik moet zo ook even snel eten, lesgeven, mel rijden + stal, en dan heb ik een verjaardag in zwijndrecht (opa en oma)... Geen zin in... Begin volgens mij ook ziek te worden...
Gisteravond heb ik privéles gehad op Kaya Het meisje die er normaal gesproken op rijdt was namelijk ziek, dus mocht ik rijden Ging wel lekker, vond het heerlijk om weer eens op een pony te zitten die zo soepeltjes is... Echt het tegenovergestelde van Mel...
ligt bokt er bij jullie af en toe ook uit? echt irritand...
Tezzy
Geplaatst: 21-11-09 17:40
Nog geen last van gehad.. xD net pas weer thuis ooh.. Gail.. Van m'n mams moest ik nog even vrgaen of jullie me misschien thuis kunnen brengen of halverwege ofzo...