muppetmayo schreef:Ik hoor hier verhalen van regen? Hou die maar lekker daar dan
Hier schijnt het zonnetje![]()
Zondag een bbq hiero, en ben alles aan het voorbereiden, aangezien ik er morgen niet ben... Pfff wat een werk.
Maarja, wil alles perfect hebben, die mensen komen speciaal hier eten omdat ze vinden dat ik alles zo lekker klaarmaak hihi. Dan moet het ook wel lekker zijn ook natuurlijk
O Freya, wat een gaaf toestel heb je gekocht! Veel oefenen dan komt het vanzelf goedIk heb zelf een canon, heb idd ook een cursus gedaan. Erg fijn is dat hoor
Ik ben er ook super blij mee. Oefenen ga ik zeer zeker doen. Ik ben nu het boek(je) aan het door lezen, zodat ik straks ook handmatig kan instellen.
Zou vandaag me meisje in de weide op de foto zetten, maar ze zijn zowat het halve land door gereden op zoek naar een geschikte tweede auto ( mijn tuuttuut gaat er namelijk uit, die is niet waterdicht )
Eerst naar dronten gereden, van te voren gebeld of de auto die we wouden zien en proefrijden er nog was, ja hij was er nog, dus wij in de auto, goed 5 kwartier rijden, daar aangekomen was hij weg. Dus op naar optie 2 in Borne, die auto was er ook nog toen we belde en gelukkig ook nog toen we aan kwamen, weer goed 5 kwartier rijden. Maar goed je moet er wat voor over hebben.
Die auto van mijn favoriete merk - Citroen - had een heel zwaar gaande gaspendaal. Die man zei, ja kan ik maken, later terug komen, uh dacht het niet, zeker weer 5 kwartier in de auto zitten heen en nog een keer terug.
Dus wou het gelijk maken, maar zowel mijn man als ik hadden er geen goed gevoel over,dus met oude tuuttuut weer naar huis gereden.
Rij ik net op de snelweg, maakt me auto een heel raar geluid, dus op de vluchtstrook neer gezet, mannetje ( is vroeger automonteur geweest ) duikt onder de motorkap, is de koppeling zowat verrot , overleden, kaduuk. Dus manlief heeft terug gereden.
In onze eigen woonplaatst hadden we ook nog een optie, optie 3. Die man sprak bijna geen nederlands en wou dat wij de auto kochten, want dan kregen we de radio erbij. Maar een aantal punten moesten gemaakt worden en hij wou niet zakken in prijs. Dus al met al, gaan we morgen weer op autojacht. Baal wel, want ik wil ze graag lekker in weiland gaan zitten om naar me meisje te kijken en lekker met haar te tutten.
Dan moeten we dat zondag maar doen. Ben wel blij dat ze lekker hele dagen op het land staat. Anders is het zo zielig als ze de hele dag op stal moet staan.