SmeeJ schreef:Weetje, ik koop alleen nog een zweetdeken voor mirna.
En dan koop ik helemaal niets meer.
Hoelang hou je deze gedachte vol?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Weetje, ik koop alleen nog een zweetdeken voor mirna.
En dan koop ik helemaal niets meer.
SmeeJ schreef:Oja, en een zadel
SmeeJ schreef:Nee, meer niet.
lotteluvah schreef:girlchat11 schreef:nee niet diep. maar wat ronder. Wat opgerichter. In mijn profiel zie je hoe ze rond mei liep. en daarna is ze haar hals steeds meer gaan verlengen naar een valse knik. (zie onderaan. en nu ben ik weer terug aan het werken naar het plaatje mei en beterEcht niet diep. daar ben ik helemaal geen voorstander van!
In de krul noem ik toch veel te diep of ben ik nu gek.
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Dan heb ik ook nog paar weken te sparen
Dan ben ik jarig geweest en geslaagd (hoop ik toch) dus dan heb ik geeeeld
Naomi_Haffie schreef:zware suiker ?
HAFxGEK schreef:Omdat ze via mijn msn jou computer binnen kunnen komen ..
SmeeJ schreef:Ehm, zou jij dat kunnen dan girlchat11?
Ik vind het ontzettend knap van die jongens dat ze het hebben gedaan
girlchat11 schreef:nou kijk als je die man er vanaf wil schoppen. Doe dat dan hard. en niet als een of ander wijf... Sorry maar zo denk ik er over. En waarom hebben ze het gefilmt. Ik zou de politie bellen... Of was dit wel gebeurt. (ik heb het filmpje maar weer weg geklikt)
lotteluvah schreef:girlchat11 schreef:nee niet diep. maar wat ronder. Wat opgerichter. In mijn profiel zie je hoe ze rond mei liep. en daarna is ze haar hals steeds meer gaan verlengen naar een valse knik. (zie onderaan. en nu ben ik weer terug aan het werken naar het plaatje mei en beterEcht niet diep. daar ben ik helemaal geen voorstander van!
In de krul noem ik toch veel te diep of ben ik nu gek.
xLariss schreef:yeaah
bbQen en soo, lekker chill zwemmen in het zwembad
mieske schreef:Hoi hoi, ik ben een paar dagen niet geweest, dus moet veel bijlezen..
Zal eens proberen om een grote kwoot voor elkaar te krijgen
SmeeJ schreef:Ik wil jou ook meeten emma.
Ga ik je groomen