en tegen de oude garde, niet weggaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Zo ben ik weer.
De dekens
DIe roze vink gaaf

)
mams schaam je
Zit nu op school 

kekaro schreef:maar ik merk nu al dat ik gewoon graag wil weten hoe het met moon viet lous tjels suus kyr en ansel gaat (ben ik iemnd heel erg vergeten ?? sorry dan)
ik vind het leuk om de verhalen en dingen van de anderen uit dit topic te lezen maar met hun heb ik gewoon wat meer.
we hebben inderdaad maandenlang dag in dag uit met elkaar zitten kletsen, ja dan weet je wel een hoop
moet zometeen weer engels gaan leren, dus dit is maar ff snel hé 
Ik kom soms nog wel op bokt, en dan kijk ik ff snel rond. Ik reageer dan niet hier, omdat er vaak niemand is of er zijn te veel mensen of ik heb geen zin om een gesprek aan te gaan en blabla. Ik hoop dat jullie dat begrijpen?
)
Ja jullie lezen het goed, vianne is DIK!! 
(okej, ik overdrijf wel een beetje, ze is nog mager.. maar je ziet d'r ribben niet meer en ze begint meer een ronde kont te krijge en een ronde buik. Maar dit is echt DIK vergeleken met hoe ze normaal is. Ze is ook wat breder geworden) Zo gauw ik weer beetje tijd heb zal ik wel foto's maken én plaatsen. Want ik weet dat er mensen zijn die nu nieuwsgierig beginnen te worden
haha.
Daar heb ik opzich ook wel zin in, maar deed toch liever met mn eigen paardje mee.
want met vianne kan ik iets meer 'pronken' dan met sam, vianne is soepeler enzo en kan meer(sam heeft artrose in dr achterbeen, en kan daardoor moeilijk rondvragen, anders gaat ze kreupelen)
maarja, eigen paardje is altijd leuker dan een ander hé 
je mag me toevoegen als je wilt!
(:P) niet meer doen hé! Ook van jou wil ik op de hoogte geblijven houden!
) jullie verhaaltjes boeien mij ook wel hoor!
En jody jij ook!
ik ben nu inderdaad heel nieuwsgierig naar de foto's

)
kekaro schreef:vieter kan je die deken ook online ergens kopen dat je weet ??
ik ben echt helemaal vlieftttt op je roze deken !
en zijn manen nou ook te ontveulenen

kekaro schreef:whieee spannend !!!
tja amigo zijn manen kam ik wekelijks helemaal uit maar die smeerpoets houd het geen minuut netjes
op de foto's zat het echt helemaal in de klit...ik ga hem binnenkort vlechten geven, kijken of het dan ook nog langer gaat worden...de lengte lijkt een beetje stil te staan
hij moet ze echt tot zijn knieen krijgen minimaal hahahaha
Vlechten zorgt er in ieder geval al voor dat ze minder gaan klitten, maar als ze gaan rollen blijft er wel zooi in hangen.