Kon Peeps dat al of hoe hebben jullie dat uitgeprobeerd?
Kan me goed voorstellen dat jullie eerst de andere verkocht willen hebben marlis! Dure hobby hebben we uitgekozen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Candace schreef:Oh en ik heb trouwens mijn nieuwe hoofdstel, de HB turijn.
*foto even van google geleend*
en me barebackpad van Voest is ook onderweg 

en denk wel dattie past.. pas hem morgen want heb angel buiten gezet want haar vriend stond zo zielig buiten die vond het maar niks alleen.. dus heb ik angel er even bij gezet.. ze ging gelijk liggen rollen helemaal vies en nat.. ze heb even buiten kunnen spelen en daarna heb ik haar weer binnen gezet en ben ik naar huis gegaan.. kan niks doen met dit weer
en mn zadel is niet compleet! grrr!
eindelyk! echt blij!

Achteraf beseft ze dan wel dat ze fout zat, mja daar heb je op dat moment niets aan..

) Ik wil daar graag naartoe. Maar mijn moeder verwacht dat ik bijtijds thuis ben... Die gaat dus ook zo lang mogenlijk in de huiskamer zitten wachten totdat we thuis komen. Ik vraag me altijd af waarom... Ik heb altijd een beetje het idee, kijken in welke staat we thuis komen (dronke,stoned of nuchter.. Ik altijd nuchter...)
eigenlijk vind ik dat je kwa uitgaan al best verwent bent,

? of ruilen?
Op schooldagen had ik natuurlijk wel een tijd, maar dat is niet meer dan logisch!