[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SusaSuus

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:43

Alleen een buitenrit kunnen maken, dat lijkt me ook echt heerlijk!!!
Kon Peeps dat al of hoe hebben jullie dat uitgeprobeerd?

Kan me goed voorstellen dat jullie eerst de andere verkocht willen hebben marlis! Dure hobby hebben we uitgekozen ;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:45

Nou we waren zeker geschrokken!! Gelukkig gaat het nu weer beter/goed met haar.. We stonden in de stallenhal toen het begon dus waren er ook snel bij gelukkig..

Candace schreef:
Oh en ik heb trouwens mijn nieuwe hoofdstel, de HB turijn. :+:
*foto even van google geleend*
Afbeelding

Ik heb hem ook in de kast hangen, vind hem super mooi! maar mij bevalt ie niet.. de gespen zitten precies achter het oor..
Maar ik heb inmiddels mijn lang gewenste Kieffer :P en me barebackpad van Voest is ook onderweg :)

Oeh gave deken! die roze :D

Mooie foto's Myour!! Hij is leuk :)

Ik verhuis naar de bank.. Even avondje niks doen.. ben ik echt aan toe..

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:47

We hebben peeps als 3 jarige gekocht.
ingereden op 2 jarige leeftijd , nouja ingereden meppen en crossen.
Dus naar trainingsstal gebracht, helaas diegene is toen opgepakt, trainingspaarden stonden onder doping ook peeps.
Peeps weer naar huis gehaald en zelf in gaan rijden met les.
Maar wij waren jong en vonden het leuk om naar buiten te gaan. Zadelmak was ze al dus zodra we geen les hadden was het zadel erop en met vriendin en haar pony naar buiten.
Dat is altijd super gegaan alleen in de bak hebben we der echt opneiuw in moeten rijden met behulp van intstructrice.(ivm nare ervaringen).
PEeps is dus al vanaf der 3e naar buiten gegaan en op een gegeven moment gewoon alleen gegaan en niets aan de hand.
Kunnen ook met peeps op buitenrit en een handpaard mee , allemaal geen probleem :P

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:50

Fijn dat je Kieffertje binnen is Nathalie, en hopelijk volgt je barebackpad ook snel!

Jeetje dat klinkt echt ideaal Horsii *ziet stiekem beetje groen :o *

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:52

Ja maar in de bak kan ze weer een hittepitje zijn hoor en moet je der goed aan het werk zetten. In de bak kan ze ook bokken als ze het werk moeilijk vindt, maar over het algemeen wel gewoon fijn te rijden hoor in de bak.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:53

Zo dat klinkt tegengesteld, nja het moet ook niet allemaal te makkelijk worden he :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:55

Komt door der verleden.
In de bak zijn ze er toen peeps 2 was op gaan zitten en gaan meppen zodat ze als een debiel door de bak ging galloperen(oud stalgenootje stond op stal waar peeps vroeger stond dus daar weten wij heel der verleden van).

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:00

Wisten jullie dat eigenlijk al toen jullie d'r kochten? Wat mensen toch ook soms met hun paard doen pff

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:05

We wisten dat ze het neit goed had gehad en mochten eigenlijk ook nog geen paard waren pas 12 maar reden wel al 6 jaar. Wouden pas een jaar later voor een paard gaan kijken maar gingen rijbroeken kopen en daar achter hadden ze stallen en daar stond peeps. Gelijk hinniken en doen en ze stond daar heel zielig(klinkt heel penny) en ik , lis , vader en moeder en broertje waren gelijk verliefd.
Dus laten keuren en meegenomen.
Ze was 1.30 toen we der kochten(3.5) en nu 8 en 1.53. Kan je wel uit concluderen dat ze het niet best heeft gehad.
Maar wisten dus nit wat er met der gebeurd was.
Dit kregen wij later te horen op de stal waar we toen stonden.
Van die oud stalgenoot ook veulen fotos enzo gehad van peeps :D
Zij verzorgde daar paarden op die stal in de tijd dat peeps daar stond.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:11

Aha nouja zeg dat is wel een groot stuk gegroeid nog helemaal als ze al 3,5 was. Fijn dat jullie haar gekocht hebben toen :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:12

Ja we waren gewoon allemaal op slag verliefd op der koppie dus gekocht :D
En het is allemaal goed gekomen :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:14

Ik ga badderen en the voice kijken.
doegdoeg
Fijne avond
En myour, heeeeeel veel plezier morgen met de komst van james.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:19

horsi veel plezier..

ben net terug van stal... deken is echt vet! :D en denk wel dattie past.. pas hem morgen want heb angel buiten gezet want haar vriend stond zo zielig buiten die vond het maar niks alleen.. dus heb ik angel er even bij gezet.. ze ging gelijk liggen rollen helemaal vies en nat.. ze heb even buiten kunnen spelen en daarna heb ik haar weer binnen gezet en ben ik naar huis gegaan.. kan niks doen met dit weer ;( en mn zadel is niet compleet! grrr!

heb wel mn westernzadel verkocht <3 eindelyk! echt blij!
ik ga alle herhalingen kijken denk en vroeg naar bed! morgen weer naar stal ! hoop dat het weer beter is!!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 01:18

Ik ben zo boos he.
De jongen waar ik mee zit en een andedre jongen(waar we buurmeisje mee zit) ook van t feest en dat zijn vrienden en collega's die haddne vandaag bedrijfsuitje en wouden daarna wat gaan doen. (zouden om een uur hier kunnen zijn zometeen) nu mag ik niet weg van me ouders en me buurmeisje ook niet want nee zo laat ga je niet meer weg. Ben godsame bijna 18. En als ik wge ga plaats ze me tog uit huis(doet ze ook echt is ze tijd geleden al mee bezig gewees omdat ze me gedrag in huis niet goed vimnd). Als ik alleen maar heel me leven thnuis zit ouwehoert ze dat ik is een keer uti moet gaan en als ik om half 12 of eerder weg ga naar feestjes/uit ga en om 7 uur sochtends terug komt is er ook niks aan de hand maar nu mag ik niet weg. Ben zo boos. En dna zeg ik dan komt die tog hierheen nee tis te laat.

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 01:30

Pfff kan me voorstellen dat je kwaad bent Marlis! Het zou toch ook niets uit moeten maken of je nu om 8 uur al weg gaat en de volgende ochtend weer komt, of pas om 1 uur vertrekt.. Tijd dat ik nog veel stapte gingen wij altijd pas rond half 1 weg ;)
Moeders he.. Die kunnen soms van die buien hebben en dan is niets wat je doet goed.. :(:)
Sterkte en rustig blijven werkt t beste, al is dat niet het makkelijkst :P

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 01:34

Ja dat snap ik dus ook allemaal niet. Blijkbaar moet ik weken van te voren toestemming vragen en het liefst zo vroeg mogleijk weg zijn. Niks mag plotseling komen. Hij belde rond half 8 en toen zei ik hjet gelijk maar ze ging gelijk te keer. Ben net helemaal los gegaan en lopen janke rot zooi.

Toen ik 7 maanden geleden ofzo een vriend had en nooit wat deed alleen maar thuis zat liep ze te zeuren dat ik een keer wat moest gaan doen zoals utigaan net als andere en nu doe ik dingne en is het nog niet goed.

Als ik nu weg ga is het gelijk de laatste keer dat ik welkom ben.

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 01:38

Meent ze dan ook serieus dat je niet meer terug hoeft te komen? Pfff dan is het wel menens.. Wel heel vreemd hoe ze reageert, helemaal omdat je het om half 8 al gezegd hebt! Ze praat zichzelf ook wel enorm tegen als ze eerst wil dat je vaker weggaat en doe je dat is het weer niet goed..
Zit ze niet toevallig in de overgang? Mijn moeder wel en die heeft me toch een buien soms! Dan ben ik blij dat ik al uit huis ben :Y) Achteraf beseft ze dan wel dat ze fout zat, mja daar heb je op dat moment niets aan..
Wat doe je nu? Blijf je thuis?
Bah zoiets kun je helemaal niet gebruiken als je net verliefd bent!
Sterkte :(:)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 01:39

O gezellig nu negeren ze me. Van mij hoeven ze de eerst komende tijd niets meer te verwachten alleen een en al negeren en mee helpen in het huis of iets voor ze doen kunnen ze echt op hun buik schrijven. Ze bekijken het maar lekker.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 08:38

Goedemorgen!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:08

Marlis, ik kan de reactie van je moeder best begrijpen hoor... Zoals je al zecht, je bent nog geen 18... Jij mag al veel mee dan dat ik mag, en ik word in maart al weer 19... Ik mag niet op 7 uur sochtends thuis komen... Ik moet altijd vertellen wat ik presies wat waar en wanner hoe en waarom ga doen... Als of mijn ouders dat wat intreseerd... Toen ik 17 was moest ik om 12 uur thuis zijn, als ik dat niet was, kreeg ik op mijn flikker. Ik ben nu 18 en als ik rond een uurtje of half 2 thuis kom kijken ze me raar aan. Mijn zusjes van 17 mogen wel gewoon om half 2 binnen komen kachelen, omdat ik het mag... :S Ontsettend oneerlijk dus...
Als ik echt uit wil geen en pas in de ochtend thuis wil komen, moet ik naar mijn zus in Purmerent. En dan halen we idd echt de hele nacht door. We zijn al een aantal keer pas rond half 10 sochtends terug gekomen. Maar weet je wat het is, dat is leuk hoor, maar ik zit gelijk zo vast aan mijn zus. Ik vind mijn zus echt een schatje hoor, maar ik wil ook wel eens in mijn eentje weg... Alleen samen met Kevin... Dat kan dus niet, dan zijn we weer rond een uurtje of half 2 thuis...
In december is er een dikke party van tiesto (onder gecontroleerde omstandigheden, Lloret was niet leuk :+) Ik wil daar graag naartoe. Maar mijn moeder verwacht dat ik bijtijds thuis ben... Die gaat dus ook zo lang mogenlijk in de huiskamer zitten wachten totdat we thuis komen. Ik vraag me altijd af waarom... Ik heb altijd een beetje het idee, kijken in welke staat we thuis komen (dronke,stoned of nuchter.. Ik altijd nuchter...)
Dus no worries... Je bent nog geen 18, je moeder zecht die dingen alleen maar om te dreigen. En ze weet dat het werkt, want weggaan doe je niet... Als je wel weg gaat, kan ik me echt niet voorstellen dat ze je daarom niet meer binnen laat, je bent notabene haar kind...
Ik zou het allenmaal gewoon even afwachten totdat je wat ouder bent... En bij je moeder gaat dan ook wel een belletje rinkelen dat ze zelf ook lang geleden jong is geweest, en dat ze dingen heeft gedaan die misschien niet door de beugel waren, en dat moet jij (en ik, en ieder andere jong volwasseren) allenmaal nog meemaken... Ze wil je er gewoon een beetje voor behoeden...

Zo heel verhaal...
Mynour, die laatste foto van james is echt wijs!

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 09:51

Goede morgen :D

Zozo hier is eentje boos :( eigenlijk vind ik dat je kwa uitgaan al best verwent bent,
Ik ben 20 bijna 21 en zelfs ik mag dat niet, toe ik met tinus had ben ik een paar keer uitgeweest
En om 5 of 6 uur thuis gekomen als ik nu uit zou gaan moet ik om 12 of 1 thuis komen.
Mijn papa zit dan nog in de kamer, dus je mams reactie snap ik volkomen, en dat dreigen
uit huis gezet te worden ken ik ook ergens van, eigenlijk kun je gewoon beter tot 10 tellen
naar je kamer gaan tv aan zetten of iets anders (bokt) en gewoon denken stik er in, maar er niet tegen in
gaan, en de volgende dag rusig vragen mams waarom mocht dat niet gister avond zou je me
dat kunnen vertellen? Wanneer je er direkt tegen in gaat krijg je woewe en ruzie en dan ben jij altijd en je nadeel.

Het regent hier heel heel erg bah
Heb om half 2 westrijd op de manege hoop dat het even droog is op de heen reis en terug reis
Heb er zo geen zin in denk dat het een dikke flop word:(
Pfffffff

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:06

Hmm Marlis kan erg goed begrijpen dat je daar gek van word!
Maar je mag wel veel meer dan ik hoor...
Ik moet rond 3u half 4 wel thuis zijn, en ik mag ook niet in mn eentje laat nog weg ofzo, maar dat ligt meer aan het feit dat ik nogal afgelegen woon. ;)

Wauw Gail jou ouders zijn wel heel erg streng, dat zou ik niet pikken denk ik...

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:14

Nee ik zou dat ook echt niet pikken gail, zijn wel heel streng jou ouders.

Ik hoop voor je dat het drog is farahtjuh, hier veel geregent in avond en nacht nu droog en zonnetje is door aan het breken.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 10:36

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 11:09

Wow wat hebben jullie dan allemaal strenge ouders.. Mijn ouders hadden liever dat ik samen met degene waarmee ik op stap was terugkwam, dan dat ik alleen naar huis moest om op een bepaalde tijd weer binnen te zijn.. :D Op schooldagen had ik natuurlijk wel een tijd, maar dat is niet meer dan logisch!

Zo kijker geweest vanmorgen, gaat komende week nog 2 huisjes bekijken dus wordt weer afwachten.. Pfff hoop hierna ons droomhuisje te kopen zodat ik nooit meer wat hoef te verkopen ;)