Vandaag weer héérlijk gereden! Nib boog echt geweldig in en was heerlijk ontspannen en nagevelijk. Nog even een sprongetje gemaakt, maar meneer werd toen weer helemaal hyper dus daar maar even meegestopt en weer rust erin! Toen nog even polebending gedaan.. In galop in een rechte lijn heen, slalommen terug, slalommen heen, en weer rechte lijn terug. Dat vind hij zoo leuk! Daarna nog even beetje gevd't met hem en toen lekker naar stal!
Gatsie weer sneeuw hier.. Begin het nu zat te worden hoor. GENOEG SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik was net weer terug op ons oude niveau Nu kan ik weer opnieuw beginnen ..
Wij hebben ook weer sneeuw. Mag van mij ook wel weer voorbij zijn hoor. Gail, heb je je zadel aan iemand van bokt verkocht? Iemand die ik ken gaf net aan dat ze een nieuw barefootzadel gekocht heeft als hij past dus ben benieuwd of het de jouwe is
Weet je, ik wil eigenlijk wedstrijden gaan rijden straks. Het kriebelt steeds meer. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ging altijd mee als groom, dat beviel beter Ik ben niet eens lid van een rijvereniging
Ja, maar dan moet ik wel lid worden van de vereniging. Ik sta straks met Jim in de buurt. Dan heb ik geen trailer nodig enzo. Dus ik dacht, dat is makkelijk Aan te lopen, makkelijk op vreemd terrein te komen om te proberen. En daar organiseren ze dus ook wedstrijden. Ik ga hen eens een mail sturen van de week