Hinke schreef:@nathalie: volgens mij heb je dat al verteld, dat je tinkers ging verzorgen. Mag je nog niet rijden? Hoe is het met die haflinger die je eerst bij reed?
Nee ik rijd daar niet. Hoeft van mij ook helemaal niet hoor. Ik vermaak me daar prima., is genoeg te doen met 7 paarden
En bovendien vind ik grondwerk en longeren ook erg leuk om te doen en leer je k de paarden meteen goed kennen. en andersom.
Athosja rijd ik nogsteeds. Is ook nog steeds erg leuk!! ze probeerd wel steeds meer trukjes om onder het werk uit te komen maar ze loopt verder netjes. is ook maar net hoe haar bui is. ene keer kan ik echt flink met d'r werken. andere keer is het de hele les bezig houden en zorgen dat ze niet gaat lopen stuiteren. Maar ik leer veel van haar en andersom gelukkig ook
Zal eens kijken of ik woensdag weer wat foto's kan laten maken 
plientjedres schreef:biotex is toch poeder?
maak je daar een papje van voordat je het insmeerd ofzo?
en doen jullie dat ook in de manen?
tja sorry hoor, ben een beetje blond! hi hi.
ik gebruik meestal bremze brem tegen vliegen en beesten, maar helemaal weg krijg je ze denk ik toch nooit.
Ik gebruik ook vaak biotex. en nee maak je geen papje van. je spoelt de staart eerst goed uit. dan strooi je gewoon wat van dat poeder over de staart. dan ff lekker wrijven/knijpen/wassen en dan GOED uitspoelen en klaar 
als de staart niet heel erg vies is gebruik ik ook wel gewone goedkope shampoo van de c1000