Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Madeira_ schreef:Maaykekramer (Maayke) 20 jaar
Bluem (wat is je echte naam?) 21
Peelie (Gail) 16 bijna 17
Stravero (Evelien) 16
Madeira_ (Paulien) 19
_Ro0sj_ (Rosanna) 16
DivaMiep (Seline) 17
Hiphopje (Jeanne) 40
Naomimak (Naomi) 17 (toch?) bijna nog 2,5 week:P
Chipieke (Saskia) 19
BarbaLala (Marleen) 20
Makkelijk he profielen spieken

Rijden ging echt helemaal niet goed vandaag. Viva is zo zwaar op de hand, in het begin kan ik er sowieso niks mee, maar meestal na het loswerken wordt ze wel wat losser en dan komt ze meestal ook wel een beetje aan de teugel. Vandaag liep ze dus de hele tijd met haar kop naar voren. Ze steekt haar neus dat echt heel erg naar voren zodat ik vanaf de rug bijna haar neusje kan zien. Maargoed, ik doe in het begin dan heel veel overgangetjes en figuren in stap en draf, ongeveer 20 minuten. Daarna wil ik haar wat oppakken maar dat gaat altijd met veel moeite. Dit keer kon ik haar dus totaal niet oppakken,. Ze is zoals ik al zei zo hard in haar mond.
Heeft een van jullie nog een idee want ik heb er echt geen plezier meer in zo. Misschien een scherper ander bit? Ik weet het echt niet meer.
Wat een drolletje is dat toch ook! hiphopje schreef:mijn god, wat voel ik me oud tussen jullie, hahahaaaaaaaa
heb zojuist sneeuwfoto's gemaakt. ben ze aan het uploaden
Zullen we een volwassenen-haflingertopic maken?
Weidegang, maar geen voorzieningen verder (maar dat maakt niet uit)
Zullen we een volwassenen-haflingertopic maken?
DivaMiep schreef:Rijden ging echt helemaal niet goed vandaag. Viva is zo zwaar op de hand, in het begin kan ik er sowieso niks mee, maar meestal na het loswerken wordt ze wel wat losser en dan komt ze meestal ook wel een beetje aan de teugel. Vandaag liep ze dus de hele tijd met haar kop naar voren. Ze steekt haar neus dat echt heel erg naar voren zodat ik vanaf de rug bijna haar neusje kan zien. Maargoed, ik doe in het begin dan heel veel overgangetjes en figuren in stap en draf, ongeveer 20 minuten. Daarna wil ik haar wat oppakken maar dat gaat altijd met veel moeite. Dit keer kon ik haar dus totaal niet oppakken,. Ze is zoals ik al zei zo hard in haar mond.
Heeft een van jullie nog een idee want ik heb er echt geen plezier meer in zo. Misschien een scherper ander bit? Ik weet het echt niet meer.
![]()
Later nog de 3 jarige gereden die ik zelf ingereden heb, die loopt echt super! Ook netjes licht op de hand enzo,ik hoef maar iets te vragen of ze komt al. Ze was ook heel erg braaf want alle paarden stonden buiten dus die kon ze niet zien maar na 2 hinnikjes dacht ze van ok, dan gaan we wel aan het werk.Wat een drolletje is dat toch ook!
DivaMiep schreef:Rijden ging echt helemaal niet goed vandaag. Viva is zo zwaar op de hand, in het begin kan ik er sowieso niks mee, maar meestal na het loswerken wordt ze wel wat losser en dan komt ze meestal ook wel een beetje aan de teugel. Vandaag liep ze dus de hele tijd met haar kop naar voren. Ze steekt haar neus dat echt heel erg naar voren zodat ik vanaf de rug bijna haar neusje kan zien. Maargoed, ik doe in het begin dan heel veel overgangetjes en figuren in stap en draf, ongeveer 20 minuten. Daarna wil ik haar wat oppakken maar dat gaat altijd met veel moeite. Dit keer kon ik haar dus totaal niet oppakken,. Ze is zoals ik al zei zo hard in haar mond.
![]()
Later nog de 3 jarige gereden die ik zelf ingereden heb, die loopt echt super! Ook netjes licht op de hand enzo,ik hoef maar iets te vragen of ze komt al. Ze was ook heel erg braaf want alle paarden stonden buiten dus die kon ze niet zien maar na 2 hinnikjes dacht ze van ok, dan gaan we wel aan het werk.Wat een drolletje is dat toch ook!
VivaLaVida schreef:DivaMiep schreef:Rijden ging echt helemaal niet goed vandaag. Viva is zo zwaar op de hand, in het begin kan ik er sowieso niks mee, maar meestal na het loswerken wordt ze wel wat losser en dan komt ze meestal ook wel een beetje aan de teugel. Vandaag liep ze dus de hele tijd met haar kop naar voren. Ze steekt haar neus dat echt heel erg naar voren zodat ik vanaf de rug bijna haar neusje kan zien. Maargoed, ik doe in het begin dan heel veel overgangetjes en figuren in stap en draf, ongeveer 20 minuten. Daarna wil ik haar wat oppakken maar dat gaat altijd met veel moeite. Dit keer kon ik haar dus totaal niet oppakken,. Ze is zoals ik al zei zo hard in haar mond.
![]()
VivaLaVida schreef:ookal zou ik zwanger zijn, de paarden gaan nooit weg!! nouja vief niet iiger is altijd wel iemand te vinden die ze wil verzorgen, misschien nog wel met bijdrage ook!
VivaLaVida schreef:scherper bit heeft ook heel geen zin hoor
Gewoon met je eigen bit blijven rijden. Stille hand die meegaat met de mond, en gaat ze hangen -> teugels los, dan valt er niets te hangen.