Babsie_Flash schreef:biancailona schreef:vind wel raar, er zijn al veel oude leden van dit topic naar dat topic gegaan
Tja.. Nu zitten alle Niet bijlees mensjes bijelkaarKunnen ze alles 80x herhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:biancailona schreef:vind wel raar, er zijn al veel oude leden van dit topic naar dat topic gegaan
Tja.. Nu zitten alle Niet bijlees mensjes bijelkaarKunnen ze alles 80x herhalen
SmeeJ schreef:HEFTIG, DUS ALS JE NIET TEGEN BLOED OID KAN NIET KIJKEN
http://www.heetmail.nl/index.php?option ... 5&Itemid=9
lotteluvah schreef:girlchat11 schreef:Nee zo af en toe even een 5 a 8 minuten stallen of drafevn aan een lange teugel (liefst stappen) En dan weer verder.
Dat zou ik echt niet fijn vinden mijn pony zo'n les te diep rijden.
lotteluvah schreef:xLariss schreef:
Ik kan het op een 1 of andere manier wel begrijpen waarom ze weg zijn gegaan.
Vind het wel jammer, ook al kon ik sommige niet zo goed. Ik heb het idee dat ik (1 van de nieuwelingen waar ze het steeds over hebben) daar wel een beetje schuldig aan ben?
Het lijkt me ook heel vervelend, want je bent toch een beetje een vast groepje en als dr steeds nieuwe mensen bij komen.
Maar op een andere manier, tja. Dit is toch bokt, bokt word groter en groter. Meer leden, meer nieuwelingen
Ze hebben het absoluut niet over jou.
Ik vind het alleen wel belachelijk.
girlchat11 schreef:nee niet diep. maar wat ronder. Wat opgerichter. In mijn profiel zie je hoe ze rond mei liep. en daarna is ze haar hals steeds meer gaan verlengen naar een valse knik. (zie onderaan. en nu ben ik weer terug aan het werken naar het plaatje mei en beterEcht niet diep. daar ben ik helemaal geen voorstander van!
xLariss schreef:Jeetje yvank, dat is niet leuk
Gelukkig kan je wel bij je oude instructrice terecht, het gaat daar vast wel beter!
_karin_ schreef:xLariss schreef:OOTEMAN MEETING!![]()
Sorry, ik lúl maar wat
Ik stem vóór.
_karin_ schreef:Hoezo erg stil naoom?
Emma kan er ook wat van, qua droogkloterigheidsgehalte.![]()
Babsie_Flash schreef:Viet, Rolf wil graag mee die singel bij je ophalen
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Viet, Rolf wil graag mee die singel bij je ophalenwil ie ons allemaal meeten ofzo
xLariss schreef:Weetje, al is er zomer uitverkoop
Dan gaan we ooteman meeting doen en dan blijft iedereen hier slapen?
Maar dan wel buiten in een tent
xLariss schreef:lotteluvah schreef:
Jaaaaaaaaaaaa
Met de uitverkoop
Weetje wat me ook Koel lijkt?
Met z'n allen een hele grote bos/strandrit maken?
xLariss schreef:lotteluvah schreef:
Jaaaaaaaaaaaa
Met de uitverkoop
Weetje wat me ook Koel lijkt?
Met z'n allen een hele grote bos/strandrit maken?
Naomi_Haffie schreef:ik vind het echt jammer dat alles zo ver weg is ! zo kan ik [ bijna ] nooit mee