Wil Ans straks ook een SandClear kuurtje geven.. Ze eet het niet, maar ze snuffelen over de grond en dan komt er toch wel wat mee..
Ans staat in de zomer 24/7 lekker in de wei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Een 7 op mondeling Nederlands
goed man
Monica_86 schreef:met die brede neusriem
kekaro schreef:oh vietje hartstikke goed gedaan !!
zei ik toch, mondeling is makkelij, kun je dr tenminste omheen banketstaaf
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:met die brede neusriem
Wat moet ik meten?
Babsie_Flash schreef:Gefeliciteerd!!!
Zie je wel dat je het wel kan!!
Jasia schreef:Vervelend zeg, al dat zandkoliek!
Wil Ans straks ook een SandClear kuurtje geven.. Ze eet het niet, maar ze snuffelen over de grond en dan komt er toch wel wat mee..
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Gefeliciteerd!!!
Zie je wel dat je het wel kan!!
Morgen vast me hele humeur verpest door mijn onvoldoende op engels
Babsie_Flash schreef:Jasia schreef:Vervelend zeg, al dat zandkoliek!
Ja... ik kan die stomme beesten ook niet aan het verstand brengen dat ze buikpijn krijgen van dat zand eten... met misschien dodelijk afloop... Stomme knollen ook
Babsie_Flash schreef:Bel dan even voordat ik kom... spreken we een andere keer af
Jasia schreef:Babsie_Flash schreef:Ja... ik kan die stomme beesten ook niet aan het verstand brengen dat ze buikpijn krijgen van dat zand eten... met misschien dodelijk afloop... Stomme knollen ook
Blondt zeker..
Babsie_Flash schreef:@Karin je vroeg hoe lang de paarden buiten staan..
die van mij staan 's zomers 12 uur per dag in de wei (om en nabij) maar nu is de wei veel te nat... dus staan ze heel veel op stal...
Ik heb zandhappers (1 is er mee begonnen en de rest nam het over) en die zandhap maskers helpen niet... Flash en Wianda hebben al zandkoliek gehad, dus nu in de winter staan ze de hele dag op stal totdat ik ze er uit haal
Ik weet ook geen andere optie...
Babsie_Flash schreef:even koffie halen...
lotteluvah schreef:kekaro schreef:oh vietje hartstikke goed gedaan !!
zei ik toch, mondeling is makkelij, kun je dr tenminste omheen banketstaaf
Dankje
Dit is nog nederlands he in de vreemde talen weet ik niet hoe ik moet banketstaaf
lotteluvah schreef:neusriem 83 cm
Bakstukken 42 cm
kunnen eventueel nog gaatjes bij in
kekaro schreef:Babsie_Flash schreef:@Karin je vroeg hoe lang de paarden buiten staan..
die van mij staan 's zomers 12 uur per dag in de wei (om en nabij) maar nu is de wei veel te nat... dus staan ze heel veel op stal...
Ik heb zandhappers (1 is er mee begonnen en de rest nam het over) en die zandhap maskers helpen niet... Flash en Wianda hebben al zandkoliek gehad, dus nu in de winter staan ze de hele dag op stal totdat ik ze er uit haal
Ik weet ook geen andere optie...
dan is het gewoon beter voor ze toch![]()
of ze het zelf begrijpen...tja dat weet ik niet hihihi maar je doet je best voor ze !
amigo gaat nu 2 uurtjes ongeveer naar buiten en dan als ik er ben nog es anderhalf uur ongeveer.
in de zomer dag en nacht of snachts binnen, dan hebben ze zo'n 12 uur buiten gestaan ook.
het is hier ook allemaal zo vies en nat! je kan gewoon weinig, het land is niet te doen![]()
een en al blubber