https://www.facebook.com/Sanne.Fotografie Kennen jullie even liken? De meeste zullen PetsPictures wel leuk vinden, maar uiteindelijk ga ik verder met die andere! Ga namelijk steeds meer mensen fotograferen en dat kan niet onder de naam PETSpictures he
Apollopaard wat een schatjes. Hou je er zelf ook 1? Hebben ze al nieuwe baasjes?
Ik heb vandaag met me hafje getraind voor me wedstrijd 2 nov. Hij liep super nu nog ff zo volhouden
prow
Geplaatst: 26-10-14 16:54
Hoi,
Sorry ik ben erg afwezig geweest de laatste tijd hier op bokt. Ik heb het erg druk met mijn studie en het gaat niet zo goed met Nero. Ik ga vanaf nu weer meepraten.
Westhof
Geplaatst: 26-10-14 17:42
Pff... Prachtig weer vandaag en ik was ook nog eens vrij, dus ik had een buitenrit gepland. Op de fiets grapte ik nog tegen mijn vader dat hij zijn ijzer wel weer verloren zou zijn. De vorige keer toen het mooi weer was en ik naar buiten wilde was dat ook al zo. Maar goed, zijn nieuwe ijzers zitten er net 5 dagen onder, dus dat leek me sterk. Haal ik hem uit het weiland en ja hoor, hoefijzer verloren Morgen maar weer bellen dus. Die blubber... word er niet goed van.
Ik mocht overigens van een stalgenootje op zijn Quarter horse naar buiten. Was wel echt gaaf en zo'n westernzadel zit zo lekker! Wil er ook een voor Wes haha Wes keek wel heel zielig toen ik op een ander paard stapte. Sorry jongen, ik ga even 'vreemd' met een ander paard
Ik had gevraagd of ik vanavond een keer mee mocht rijden in de clubles, ik kon vorige week en aankomende donderdag niet.. en ik wil toch nog graag even rijden doordat ik vrijdag die wedstrijd heb. Het kon alleen als er afmeldingen waren. En nu kan ik vanavonf mee rijden in de clubles
Ik wil Jolina binnekort is helemaal gaan knotten! Ben is benieuwd hoe dat staat! 1 ding waar ik denk wat ruzie mee ga hebben; der voorpluk! Hoe knot ik in godsnaam een grote voorpluk? Heb alleen nog maar kleine voorplukjes geknot