Sjonge.. ik houd het ff allemaal niet meer bij.. Echt mega druk.. Over een weekje keert de rust weer een beetje terug, dan zal ik weer actief mee kletsen..
horsii
Geplaatst: 29-09-11 22:30
ach ja, kan nou eenmaal gebeuren haha. Hoop t ook niet. Jep peeps heeft maandag gereden, di wo gelongeerd, vandaag gereden, morgen longeren en weekend denk ik rijden . Nu slapen. Kwart over 5bed uit. Werken tot half 4ten dan weekend
Pff, lees ik net op Twitter van me vriendin haar broer dat mijn vriendin van de fiets is gevallen. Met haar hoofd op de stoeprand. Opgehaald met de ambulance en ze is nu in het ziekenhuis. Jemig, schrok me kapot.
Marlis
Geplaatst: 30-09-11 21:47
Kitzbi is een dikkerdje, hihi. Namen al bekend, vroeg joh. Voor ons kyrtje op het laatste moment elke keer was het,het toch net niet. Daan fijn dat het goed ggaan is en snel foto's he? xelle wat vervelend zeg.
Ben dinsdag overgeplaatst naar nieuwe afdeling en ook al moet ik nog wennen en de handigheid in het verzorgen met passieve patienten krijgen deze afdeling is totaal niks voor mij. Dementerend vind ik niet erg maar dit is echt het laatste stadium van dementie/ergste dementie en dat is totaal niks voor mij. Vind dat helemaal niet leuk en kan dat niet zo goed hebben. Ben nu na 4 daages daar werken geestelijk echt gesloopt. Maarja maybe ga ik het nog leuk vinden als ik het gewend bent, team is welleuk verder.
Jade staat er lekker bij we zijn vanavond nog naar hem wezen kijken en hij vond zn buitenbox heel interresant en was lekker in de wei aan het sprinten Morgen komt zn niet nieuwe vriendje waarmee die samen een uitloop stal heeft ijslandertje
Lekker hoor Shilady! Marlis mooie foto's van peeps Hoe zijn jullie eigenlijk op de naam kyra gekomen? Ik wilde ook graag een korte naam..maar het zijn 2 lange namen geworden die ik wel kan afkorten gelukkig
Ik ga even douche, 2 uurtjes werken en vamiddag met ( Reformer op bokt) en haar knappe fries en knapste cuupje zwemmen haha! Heb dr echt weer zin in. Misschien kleine vriendje ook nog mee naast de fiets als een andere vriendin nog mee wilt.