ik kon niet kiezen omdat ik heel veel liedjes leuk vond maar ik vond Smile wel lekker vrolijk
moyra
Geplaatst: 23-01-10 20:34
lisa als je de link even geeft haal ik daar wel foto's vandaan Ik heb nu alle foto's van alice op de laptop staan en als ik vanacht niks te doen heb ga ik klaar voor de start AFFF
( was net even bezig geweest met ideetjes voor liedjes geven )
Hier is vannacht een cm sneeuw gevallen ,, gelukkig is het nietglad en kunnen we vammiddag lekker te rijden naar de binnenmanege .
blondiev
Geplaatst: 24-01-10 13:26
Hier was ook sneeuw voorspeld voor gisteren avond en nacht. Gelukkig is nog niets gevallen. Wat goed dat jullie de zadels kwijt zijn. Ik moet de mijne ook verkopen. Ik zit nog in een tweestrijd, omdat het zadel voor mij heerlijk zat. Van de andere kant heb ik dat ding hier dan rondliggen. Bij ons op stal is gisteren een nieuwe pony gekomen leuk dier. Verena is en blijf de enige haflinger.
Heeey dames! Het is alweer eventjes geleden dat ik hier was, stomme school ook!! Heb net mijn tentamens en alles er weer op zitten, dus hoop nu weer wat vaker in het topic te kunnen zijn!
Alles goed hier. Vanmiddag eerst naar stal Zwetsloot geweest en Wahida komt daar per mei te staan en we halen haar weer op als ze 3,5 is, dan langzaam aan inrijden. Ik had direct een goed gevoel bij de stal, elke dag een halve dag buiten spelen en mooi lichte en open ( lees :frisse lucht doordat alle deuren openstaan , (( ze kunnen niet ontsnappen)) En zomers lekker dag en nacht het land op. Ze komt bij twee groepen veulens / jaarlingen van 2009 op het land te staan.
Wou jullie het even laten weten, ik probeer van de week even bij te lezen, heb het momenteel erg druk met van alles en nog wat. Maar een zorg minder nu, Wahida staat straks lekker tussen leeftijdsgenoten en kan spelen tot dat ze er bij neer valt.