Goedzooo !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathalie83 schreef:Zo, was me dat ff een heerlijk dagje zeg!! Heb ff niet bijgelezen..Was om 13u bij de paarden en pas om kwart voor 7 terug
Heerlijk genoten! Arash en Valentino opnieuw in de vlechten gezet, Romy uitgebreid geborsteld, en de rest heerlijk mee gekroeld in het land. En natuurlijk veel knuffels uitgedeeld namens Pien
en ook van mezelf natuurlijk
![]()
Nu weer lekker gedoucht en straks nog ff op visite.
Stravero schreef:Ik ga sluiten dames ......... Het is zo bedtijd, moet nog omkleden en ga nu even met mn ouders stokbroodje met salade eten!
Doeiiiii
ArlandoO schreef:Hier is het ook heeeet.. Pff.
Ben vanmorge vroeg gelijk even de paardjes gaan doen, en zonnebrand gesmeerd![]()
Die man van de keuring zei wel dat ik nu aan het kampioenschap mee kon doen. Wat houd dat dan in?
Ik dacht een soort elitekeuring ofzo.. Of is het dan dat de winnaars van alle provincies het tegen elkaar opnemen? (kan er op de site van kvth niks over terugvinden)
_Laura__ schreef:Whaa, jullie raden nooooit wat ik vandaag gedaan heb!
Ik heb Akino gewoon GELONGEERD!
Het ging echt zoo goed en hij bleef mooi zijn rondje lopen, brak niet uit ofzo. Ik denk dat ik maar vaker 'zielig' moet zijn. Dan is hij een stuk liever
En ik heb goed naar mijn rij-instructrice geluisterd. Ik liep altijd mee met longeren en kon niet op mijn plek blijven staan en de les voordat ik eraf viel zei ze 'je moet hem bij wijze van spreken met een gebroken been kunnen longeren'. dus bij dezehaha wat luister ik toch goed
was wel heel toevallig
esther_lizzy schreef:hallo,
heb ook een haflinger en heb eigenlijk wel een vraagje aan jullie??
MEt wat voro shampoo wassen jullie de staart??
Ik heb namelijk wel is iets over de biotex gehoord en ander bleek makende middelen maar ben toch erg bang dat mijn haf zijn staart er dan helemaal af valt haha en zilvershampoo werkt wel redelijk maar ik wil eigenlijk witter haha..