Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ga weer werken, vanmiddag met roosje mennen

kekaro schreef:suusiejj schreef:hahaha ben er ook nooit meer hoor
zo leuk vind ik het anders niet dat de oude garde niet meer komt....
waarom komt ansel trouwens niet meer ?
is ook heel vaak online maar niet in het topic.
denk dat deel 8 de laatste gaat worden, degen die er behoefte aan hebben spreken elkaar duidelijk toch meer via msn dan het topic, dan is het topic ook vrij nutteloos in principe.

Waa Esmee heeft ook een aanbidder
Hee suus

Goed nieuws ik doe wss ook op nienke mee
Alleen springen

maar ik kan me goed voorstellen dat je dan ook helemaal stopt, net zoals ik nu.kekaro schreef:het is gewoon een beetje op hier....jammer maar helaas.
. 

Het was een paar maanden echt gezellig
Zou het super jammer vinden als het topic zou ophouden maar natuurlijk snap ik het wel van jullie kant ! 

kekaro schreef:vind ik ook, helemaal mee eens
en ik heb jullie allemaal in msn maar mijn msn staat altijd offline
ik zal hem anders eens opschonen,
er staan 200 mensen in waarvan het meerendeel me niets interesseert maar die me wel aanspreken als ik online kom,
dus laat ik hem uit
wil wel graag weten hoe het met asra en jive en hektor enzo gaat!
kekaro schreef:ja ik dacht dat het topic voor iedereen belangrijk was en dat je dan minder komt omdat je het druk hebt ja dat is jammer maar maakt in principe niet veel uit.
als iedereen gewoon zou komen als er wel tijd was.
maar dat is dus niet zo, helaasik ben nu natuurlijk ook weer aan het "studeren" denk dat ik daar dan nog maar wat meer tijd aan ga besteden
ik denk dat je weinig mensen hebt te vermelden in deel 9
of alleen de nieuwemaar ik kan me goed voorstellen dat je dan ook helemaal stopt, net zoals ik nu.
het is gewoon een beetje op hier....jammer maar helaas.
Monica_86 schreef:Jah dat dacht ik inderdaad ook mams, maar valt toch tegen