jacqq schreef:: O gezellig hoor(niet van dat verhhaal denk k tenzij t een leuk verhaal is wat me eerlijk gezegd niet zo lijkt maar als dat wel zo is natuurlijk wel gezellig
)
Niet bepaald gezellig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jacqq schreef:: O gezellig hoor(niet van dat verhhaal denk k tenzij t een leuk verhaal is wat me eerlijk gezegd niet zo lijkt maar als dat wel zo is natuurlijk wel gezellig
)
Kyrseltje schreef:jacqq schreef:: O gezellig hoor(niet van dat verhhaal denk k tenzij t een leuk verhaal is wat me eerlijk gezegd niet zo lijkt maar als dat wel zo is natuurlijk wel gezellig
)
Niet bepaald gezellig
suusiejj schreef:bijna niemand, het heeft me niet heel erg verknalt, maar het is wel merkbaar op de momenten das vet klóten
Anseltje schreef:suusiejj schreef:bijna niemand, het heeft me niet heel erg verknalt, maar het is wel merkbaar op de momenten das vet klóten
Ik begrijp 't wel zo'n beetje. Zou me ook poedersuiker voelen als zoeits gebeurd.
Maar lieve meiden allemaal, ik moet jullie verlaten
Ga naar bedje toe, en moet morgen m'n boeken inleveren en punten ophalenZucht
Anseltje schreef:Suus voor jou heb ik heel veel respect
Kyrseltje schreef:Ik ga. Doeg
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Suus voor jou heb ik heel veel respect
ik ook voor jou!!!! Echt!!!
Jasia schreef:Kyrene.. Ben jij pas 13..?
Kyrseltje schreef:Misschien is het niet bepaald handig om dit over bokt te doen. Tenzij je het hele verhaal hier neer zet. Het is niet bepaald leuk om dit zo steeds te lezen, terwijl wij niet (mogen) weten wat het is.
Jasia schreef:Hoe gaat het nu met je pols? Doet het veel pijn..?
suusiejj schreef:Anseltje schreef:In jou profiel en met gesprekken heb je het altijd over je ongeluk.
Maar wat is er precies gebeurt dan?
wist je dat nog niej?![]()
ehmz oke terug in de tijd![]()
4jaar geleden nu ondertussen, reed ik al 12jaar, op het VMBO kwam ik bij aafke in de klas zitten die ik al vaag kende omdat ze in de concourgroep van de manege zat, met haar fjord
ik ging steeds vaker mee enzow, maar AAfke is een heel koppig persoon, schold ook altijd dr ma verrot enzow en die ma kon niks goed doen, als Aafke iets wou moest het op haar manier gebeuren zo ook de dag vant ongeluk
Aafke en ik gingen naar dr pony's , ze wou op Oscar rijden (1 van de fjorden en tevens de fjord waarmee ze na de manege altijd ging) Oscar is lomp en ombenullig en net zo koppig als Aafke,
Aafke wou rijden zonder zadel en hoofdstel alleen met halster en 2 touwen
Al trekkend probeerde zij hem aan de teugel te rijden wat dus zeker niet wou lukken maar dat snap je zelf wel, Aafke werd kwaad en begon oscar te schoppen met dr sporen en te slaan met dr zweep, maar koppige oscar pikte dat niet en begon te bokken, aafke liet zich eraf glijden en vroeg of ik erop wilde..
Ik wilde best maar eerst zou ik me cap ophalen want ik ga echt niet zonder cap op een bokkend peerd,
Dus ik erop , eerst paar x gebokt, maar na een half uur was die relaxt en liep netjes door zonder te drammen
maar toen riep Flopkop me (Aafke) en ik keek 8terom (HOE stom) ..
Oscar kwam op dat moment met 4 benen van de grond en draaide zelfs in de lucht..
Toen viel ik eraf ik was bewusteloos..
Wat ik nu vertel is mij weer verteld
Ik lag te trillen op de grond, me ogen tolden voor de oogkassen, de buurvrouw die stond te kijken al die tijd is in paniek naar binnen gerent, en de ambulance gebeld, deze was er met 10minuten ongeveer al.. omdat de pony's een eind van aafke dr huis stonden en aafke nooit BTG heeft konden ze dr ouders niet bereiken. wel mijn ouders, me pa kon niet van zn werk weg zei die maar me ma weet zeker dat als pa had gezegd wat er gebeurt was hij heus wel weg mocht..
Me moeder kwam op het moment dat ze mij de ambu in droegen. ik werd vast gemaakt met 3 banden, maar ik had zoveel kracht dat ik de zuster en de banden eraf gekregen heb, alleen weet ik hier niks meer van
In het ziekenhuis zijn foto's en scans gemaakt, en ze hebben me benen getest die reageerden niet meer, ik was me 7de nekwervel kwijt en had een dwarsleasy of hoe je dat ook schrijft..
Ze wouden me naar enschede brengen , maar daar zat risico aan, me moeder wou het ook niet hebben
na 4uur ofzo kwam ik bij, ik snapte niet wat ik in het ziekenhuis deed, ik rukte aan de nekkraag die ik om had en ik wilde opstaan maar ik viel zo op de grond
Dokters kwamen bij me en me ma legte samen met hen alles uit, ik heb 3weken lang voor pampes gelegen daar, niks kon ik nog, maar gelukkig kan ik weer lopen, ik kan niet alles meer zo goed, als het koud is merk ik het en als ik teveel heb gedanst (gehakt) dan voel ik het wel of beter gezegd voel ik niks meer, ben zelfs 1x inelkaar gezakt in NY omdat ik niet na me benen en hun vermoeidheid luisterde, me benen zijn veel sneller moe
Of me nekwervel er nou aan hangt, eraan gegroeit is of helemaal weg is weet ik niet, in Enschede wouden ze hem er weer aanzetten maar mijnm moeder vond dat dus niet goed..
Aafke is in die hele fúcking 3 weken maar 1x langs geweest..
door dit ongeluk mocht ik 3jaar niet rijden, dat was te gevaarlijk.. helaas ben ik daardoor flitz ook zon beetje verloren
Zo dat was um
Sheelah schreef:Hallo allemaal![]()
Ben een paar dagen er niet geweest was aardig druk en ook heel veel bezig met de zoek tocht naar een leuk paardje, wat is dat nog moeilijk zeg!
Heb niet echt bijgelezen maar zal dat nu weer even gaan doen! Ik hoop het nu weer een beetje bij te houden en mee te kletsen!
Gaat het veder met iedereen nog goed? En met de paardjes??