Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:De kloddergang![]()
Gelukkig dat het weer goed is met Asra. Hebben ze nou al enig idee wat het misschien kan zijn??
Lous schreef:Nou zo erg is het gelukkig niet![]()
Heb zes van de plakkertjes boven met draad
edit: Oh As een muilkorf, dacht dat je het over mij had![]()
SmeeJ schreef:
Mirna loopt weer beter
suusiejj schreef:Lous schreef:De kloddergang![]()
Gelukkig dat het weer goed is met Asra. Hebben ze nou al enig idee wat het misschien kan zijn??
nou het was dus dinsdag (vorige week) die zandkoliek waar, ik al zo fúcking vaak voor gewaarschuwt had,
Daar is donderdags koorts bij komen kijken door (waarschijnlijk) onstoken darmwand
Woensdags ging het ff goed,.
donderdags liep ik net met vicky walter in (ruitersportzaak @ Enschede) toen johan belde(eigenaar stal) dat asra weer verkeerd was , en bibiane ermee liep, of hij de dierenarts alvast zou bellen..
toen zij eindelijk aankwam besloot ze ook maar eens zn temperatuur op te nemen wat dinsdags door 1 van haar collega's niet was gedaan..
dit was 40.8 graden dikke koorts dus,
Vanaf dat moment maakten wij ons daar meer zorgen om dan om de koliek, want er zat/zit nogsteeds aardig wat zand in zn darmen maar dat komt er wel aardig uit..(Dankzij "zandweg")
die ontstoken darmwand komt denk ik van die zandkoliek, misschien omdat hij zo heeft moeten drukken om te mesten? ik heb geen idee.. alleen dat ik blij ben dat Tony (me "baas") contact met de dierenarts opnam zaterdag aamd , nadat zij belden of we as niet na enter konden brengen..
Want tony heeft gezegd of ze niet wat anders konden proberen, dat hebben ze die avond gedaan en sindsdien issie beter te pas en hoeft ie niet na enter
in de hoop dat het zo blijft want vanaf vandaag was de laatste keer anti-biotica spuiten
suusiejj schreef:Lous schreef:Nou zo erg is het gelukkig niet![]()
Heb zes van de plakkertjes boven met draad
edit: Oh As een muilkorf, dacht dat je het over mij had![]()
HAHAHAHAHAHAHAmuts
Lous schreef:Ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan. Voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange tijd
Lous schreef:Ja dat is mijn tweede naam
suusiejj schreef:Lous schreef:Ja dat is mijn tweede naam
hahahaik vind dit wel een geweldige Quote voor degene die het volgende topic in elkaar flanst
![]()
Lous die zich aangesproken voelt op "muilkorf"
Lous schreef:Nou vanaf vandaag tot de eerste 6 maanden wel ja
suusiejj schreef:SmeeJ schreef:
Mirna loopt weer beter
te gek voor mirna ..
wie is mirna?
dlientjuh schreef:marlous kan je een foto maken van je beugel?
niet je gezicht maar dan natuurlijk alleen je tanden