Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
punk143 schreef:Punk sprong vandaag tijdens onze les haar eerste echte vliegende wissel, ohohoh wat was ik ontzettend trots![]()
Zijn er meer die aankomend weekend naar de autumn desert trail gaan? Volgens mij was het al eerder voorbij gekomen of niet?
silby schreef:Ik denk dat ze de autumn dessert trail bedoelde![]()
Gaaf dat ze een wissel sprong!
punk143 schreef:fijn Flicka, dat doel gaat vast lukken![]()
Het gaf inderdaad echt een heel gaaf gevoelZe vind ze zo moeilijk en als ik er maar aan dacht raakte ze al lichtelijk in paniek, gister vroeg ik hem, en ze sprong hem!! Zo trots!!!
Flicka12 schreef:punk143 schreef:fijn Flicka, dat doel gaat vast lukken![]()
Het gaf inderdaad echt een heel gaaf gevoelZe vind ze zo moeilijk en als ik er maar aan dacht raakte ze al lichtelijk in paniek, gister vroeg ik hem, en ze sprong hem!! Zo trots!!!
Jaa dat leek mij ook wel een haalbaar doelBen benieuwd hoe het uitpakt. Aangezien we per Januari ook tussen de paarden moeten starten. Meer die met hun haflinger de overstap hebben gemaakt van de pony's naar de paarden? Zo ja, hoe is dat bevallen en merk je veel verschil?
Lijkt me zo gaaf om eens te voelen! Vooral zo'n serie wissels om de pas, ik zie mezelf al zitten![]()
Mogen jullie al Z2 starten?
Naomi_Haffie schreef:Even een vraagje tussendoor...
Heeft iemand bij jullie wel eens een zadel bij divoza gebracht....? Met dat nieuwe paardje heb ik mijn 'oude' spullen niet meer nodig.. En ik wil toch erg graag mijn zade kwijt, lkrijf hem alleen niet verkocht