Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Fijn dat ie vergoed word Ilona Balen van de zadelmaker
Ah leuke foto Marrit!
Ah hele leuke foto's Faith! Knappe Linn
Super leuk Kim !
-------------------
En ja, wat zullen we eens over Jens zeggen, hij loopt op het moment niet helemaal lekker, daardoor is dinsdag de dierenarts geweest en die heeft ons 6 weken rust opgegeven, 10 minuten per dag op t harde stappen en verder helemaal niks, of hij daarna nog geschikt is als echt rijpony is niet bekend.. Dus de verkoop staat nu stil
Wel ben ik gister op tentenkamp geweest en heb hele leuke dingen gescoord
Hv polo dekje
Sporen en spoorriempjes
global halster en merkloos touw
winter thermo rijlaarzen
hv polo jas en hv polo vest
Citaat:ahw Noa, wat naar! hopelijk knapt Jens goed op in de komende 6 weken en kun je daarna alsnog een heel fijn plekje voor hem vinden!
~~~~~~~
Ik ben gisteren naar Tentenkamp geweest. Ik ben weer een hoop leuke spulletjes rijker.
- fluor roze dekje met aan beide kanten haar naam.
- donkerroze/zwarte regendeken.
- grijze/licht roze halster.
- grijs/wit halstertouw.
- 2 likstenen
- antiklit
- leervet
- lijnzaadolie
Citaat:Hier was 't in het begin wat drama met tandarts. Hadden eerst altijd een fijne maar die is gestopt, iemand anders nam 't over maar moest van midden van 't land komen. Nou die zou dus komen, kwam niet opdagen! Ik voor niks 3 uur in de kou zitten wachten!
Opzoek naar een andere gegaan, zit iets dichterbij en die vraagt 20 euro voorrijd kosten. Bij alleen kijken kost het niks. Jolina moest alleen gevijld worden, dat was 50 euro. Stel er moest nog een tand uit dan was dat ook bij die 50 euro inbegrepen.
Van m'n instructeur moet ik Jolina een tijdje gaan longeren zodat de galop beter wordt (ze kan het wel alleen niet als ze ook netjes over de rug loopt en nageeflijk). Dus vandaag heb ik haar gelongeerd.
Ze liep echt lekker en luisterde braaf!
Daarna nog even lekker buiten uitgestapt! (niet bos, alleen over de weg)
https://www.facebook.com/video.php?v=731368953621049
Weet niet of die zo zichtbaar is?
Citaat:Heb net priveles gehad, weer stiek om gedaan. Ik vond dat die goed zijn best had gedaan. Ook proefje even geoefend en ging ook wel okee. Behalve de galop. Dat vind ik ook moeilijk en wilco ook
Citaat:OKé, laten we het over mijn kast maar niet hebben
Citaat:Ik heb vandaag Starwien gereden, het gaat zo goed Ze loopt heel fijn en nageeflijk. Ook gelijk mijn nieuwe dekje gepast en mijn lichtblauw onderlegde hoofdstel vol met stof uit de kast gehaald, had er nog nooit mee gereden
Nieuw dekje:
En het hoofdstel:
Het bos in
En nog wat rijfoto's van afgelopen week { ja ik kijk op de eerste foto naar beneden, oeps }
Citaat:Vandaag lekker de 2 haffies gereden.
Maar vandaag ook welsh Laura, die ik vorig jaar 1 keer OZH heb gepakt, dus nu de 2e kee rooit OZH was gereden. En ook Frits, die nog nooit OHZ was geweest.
Vooral Frits ging heel erg goed.
Hij liep zelf nagefelijk op het einde terwijl hij dat normaal voor dekoest nooit doet
Zooo blij nu
Laura:
En Frits:
Citaat:Vandaag dus naar het strand geweest met Vrouwke! helaas kwam het weerbericht zijn belofte van het mooie weer niet helemaal na, ..regen maar dat zal voor ons de pret niet deugen!
Omdat Vrouwke zo braaf was wilde ik een galopje zonder handen proberen. daar helaas geen foto van alleen een screen uit het filmpje.
Citaat:Wauw Kim, prachtige foto's Die laatste is stoer
Fijn dat je les goed ging Ilona!
Ik kwam tegen half 3 op stal en toen werd het al donker hier. Heb Wes een goede poetsbeurt gegeven, maar van wassen is het niet gekomen helaas. Heb in plaats daarvan z'n stal helemaal leeggehaald en aangeveegd. Even goed laten drogen en toen weer nieuw stro erin. Kon meneer mooi in een schoon bedje staan. Toen ik klaar was begon het net heel hard te regenen, dus kon hij mooi naar binnen. Hopen dat het weer nog een beetje bijtrekt, want wil vooral die staart wel even gedaan hebben... Nog twee foto's van meneer van toen straks:
Citaat:Kim echt super leuk!!
Angel ook weer lekker aan 't werk!
Leuk Tamara! Knappe Wes!
Jolina mocht even model zijn vandaag!
En dit leuke hengstje van een stalgenoot!
Citaat:Vandaag geshopt voor Apollo =)