Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 17:56

maessie schreef:
@Madeira: Kijk maar ff naar Sita dr laatste fotos haha, ben aan t naapen geweest :P

Pff vanochtend naar de tandarst geweest voor een wortelkanaalbehandeling. Gelukkig geen pijn meer aan, maar moet over twee weken weer heen, zó geen zin aan! En moet nodig weer even huishoudelijk doen, ook al zó geen zin in haha! Vanochtend eerst de hele boel al in de hobbel, want er was een stop die er telkens uitsloeg. Gelukkig wel in alle kamers nog enkele lampen die t deden, en gelukkig inmiddels de oorzaak ook al gevonden! Een kabel naar t hok toe was de boosdoener.. Mooi klaar mee! Waarschijnlijk met het bevriezen en weer ontdooien wat verschoven oid in de grond..

We kunnen nu dus pas de deux doen met hetzelfde dekje? Shownummertje in de pauze van de keuring.. :P

Brrr.. Doodeng met dat van die stoppen..
Sinds van t weekend ben ik als de dood voor kortsluiting en alles..

Geen idee wat t kan zijn Klasien.. Miss is ze in de rui? :+

Hier druk druk.. Nu ff koffie drinken, lekker laat :') ..
Hoop zo nog ff een paard te kunnen rijden of longeren, ben de hele dag al aan t vliegen geweest..
Ook bij Willy geweest.. Nicky had les, want zaterdag hebben ze weer wedstrijd!

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:42

hoi hoi~!
ik heb het zo druk, geen tijd om dit topic helemaal bij te houden :o
ik las wel iets over tandartsen, brrr ik heb eigenlijk nooit iets gehad bij de tandarts, maar toch heb ik er een hekel aan!
Sita is ook druk, nog wat met de paarden kunnen doen? en leu zo'n vrachtwagentje, dat wil ik ook ooit, eerst maar eens een eigen woonplekje als ik straks klaar ben met school :P
madeira, hoe ging je les?
Yvank, ik zou ook idd gewoon met een springzadel gaan hoor!

verder geen bijzonder nieuws hier, druk met school wat weer is begonnen, 27 mei moet ik alles af hebben om op te kunnen gaan voor een eindgesprek om af te studeren, en daarna is t diploma binnen en vakantie!! yeah, ik hoop echt heeeeel erg dat het allemaal in 1x goed gaat :)

Sita_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:56

Ja, ik wilde Nadia rijden of longeren.. Alleen haalde haar met een dik been uit de stal..
Was me vanmorgen met buiten/binnen zetten niet eens opgevallen. Ze liep ook niet kreupel ofzo..
Nadat ik alle modder er af gepoetst had ontdekte ik een mokplekje.. Denk dat dat wel eens de boosdoener zou kunnen zijn..
Maar ze kan ook zo stom lopen doen dat ik in de eerste instantie dacht dat het daarvan kwam..

Om beide maar uit te sluiten heb ik maar even flink gestapt, gekoeld en dr mokplek ingesmeerd en het hele been ingesmeerd met koelklei/leem en een bandage er rond.. Morgenochtend dat er weer af halen en dan de schade nog maar eens checken.. ^)

Eind van school komt dus al in zicht! Succes met de laatste loodjes... :)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:05

Brr tandartsen, ik hoef voorlopig niet meer heen.

Yvank: Wat een gave laarzen! Chique hoor.

Sita: lijkt me leuk om een vachtwagen te hebben helemaal als die vol zit met haflingers.:D Hopelijk valt het mee met Nadia der been.

Ik wil ook weer rijden, de bak is nu weer een blubberzooi..

biancavw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 00:22

bleghh ik moet ook niks van tandartsen hebben terwijl ik nog nooit iets gehad heb ( klop het nu heel hard af)

gaaf die laarzen!! weet niet meer van wie ze zijn..

met meerdere paarden is zo een vrachtwagentje indd ideaal lijkt me ook veel minder eng rijden!

ik heb de fotos van mn shoot binnen met mn mannen ben er helemaal blij mee:D

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1688900

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:17

bah tandarts!

boehoe ik wil slapen! ik ben zo moe.nog 8 uur dan mag het.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:29

Haha ik wil ook slapen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:32

Jij ook nog wakker dus xd ?

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:32

Ja helaas wel haha maar ik zou in principe wel mogen slapen ;) Lukt alleen niet. Hoe vergaat het jou en je wakkerhoudploeg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 01:56

Zwaar hahaha. Zit nu aan de macaroni :') ga straks maar ff met de hond lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 04:22

Ik ben nog niet in slaap gevallen *\o/* , maargoed zit ook wel een een cola en red bull tank :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 07:27

Ik heb het overleefd _/-\o_

Ben afgrijselijk moe, maargoed maar zometeen naar het ziekenhuis en daarna lekker slapen :+:

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 08:44

Goedzo yvank! Succes straks int ziekenhuis!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:22

Yvank, succes! Knap dat je wakker bent gebleven.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:33

Zo mogguh dames...
Of moet ik welterusten zeggen :Z
Succes in ZH

Weet je wat ik gekocht heb bruinlak hoofdstel
Me dochter wil de F proef zondag in bruin starten
Ik vorig jaar via website zo 'n bruine haflinger set aan geschaft vzh model
Zat wel een hoofdstel bij maar nu zag ik deze voor 60 euro nieuw..
Krijg hem morgen binnen..

Hebben jullie wel eens cowboy magic droog geprobeerd wat is resultaat..ermee

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:41

Ik ben fan van CM! Ideaal om even de sokjes oid mee bij te werken, en de antiklit ook super! Voor een hele staart of manenbos iets minder geschikt ;)

Succes vandaag Yvank!

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:46

dat spul is echt super fijn.
vooral dat spul dat je op je hand moet doen dan word alles helemaal lekker zacht.
maar wel uitkijken dat je niet te veel doet want dan word je pony vies hebben wij wel eens gehad.
maar als je het te duur vind kun je bij de action bijna het zelfde spul komen doen wij ook heel vaal als wij geen zin hebben om het te bestellen.
dat kost dacht ik nog net geen 3 euro is ook een pompje met doorzichtige spul wat heel glad maakt

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 09:49

Afbeelding
op deze foto bedoel ik dan het kleine flesje

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:08

Ik bedoelde trouwens de greenspotremover wat minder geschikt voor een gehele staart of manenbos haha, met de antiklit lukt dat wel!
Die van de action nog nooit geprobeerd, maar is idd wel een stukkie goedkoper. Blijft dat ook meerdere dagen zitten ralphtdw?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:21

Morning,

Succes in t ziekenhuis Yvanka, en sterkte vanmiddag bij de crematie.. :(:)

Ik ben ook fan van CM.. :j Heb volgens mij wel alles in de kast staan er van.
Ik vind alleen de detangler niet fijn, dat is zo glas en vies aan je handen... :=
Dat spul van de action is per flesje goedkoper, maar je moet er veel meer van gebruiken voor hetzelfde resultaat..
Ik doe maar eens per 2 weken de manen en staart uitborstele en met CM er in red ik dat, met andere serums niet..

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 10:21

maessie schreef:
Ik bedoelde trouwens de greenspotremover wat minder geschikt voor een gehele staart of manenbos haha, met de antiklit lukt dat wel!
Die van de action nog nooit geprobeerd, maar is idd wel een stukkie goedkoper. Blijft dat ook meerdere dagen zitten ralphtdw?

ja volgends mij wel ja.
mijn zusje gebruikt dat vaak toen met manchester en die had ook een behoorlijke bos manen en staart.
maar het is al een hele tijd geleden dat wij op wedstrijden zijn geweest laaste keer met manchester.
maar ik weet dat wij dit toen erg fijn spul vonden en niet duur.
wel na die tijd goed je handen wassen want je handen zijn zo glad.
wel moet ik zeggen als jij een paardje heb met wat langer haar op het lichaam dat het minder mooi is maar dat is ook met alle andere spullen die je dan gaat gebruiken,
maar als jij een haflinger heb die mooi kort in het haar is kan je hem ook het lichaam mee in smeren maar let wel op niet onder het zadel hahah.
maar ik zal zeggen probeer het een keer zonder dat je op wedstrijden ofzo gaat kan je kijken of het bevalt en mooi blijft.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:57

Voor nu heb ik nog wel een lading CM staan, gebruik het niet zo heel veel. Voor thuis altijd de goedkope antiklit, en voor de keuring of wedstrijd oid CM ;) Bij Maes gebruik ik het praktisch nooit, omdat die al supersluik haar heeft, en ik er anders helemaal niks meer mee kan.. (maak altijd al een matje ipv vlecht oid, omdat die echt niet blijven zitten!)

Vanochtend voor het eerst Tirza het hoofdstel in gehad, en een zadeltje op dr rug. Niet dat ik er nu al op ga oid hoor, maar vast even passen enzo. Zo trots op mn apie! Stond heerlijk te haffelen op het bit natuurlijk, en t zadel was wel prima. Ze pakte gelijk de singelstoten toen die er op lag, dus ze is lenig genoeg!!
En ja, het word hoog tijd voor de wasstraat :o
Afbeelding
Mjam, mjam...
Afbeelding
En Stream in een gekke bui :+
Afbeelding

Zal zo met Mambo weer naar de veearts, nog maar amper bekomen van zn ziek zijn, mag ie gelijk door voor castratie. Wilde nog wat langer wachten, maar hij begint met sproeien, en dat moeten we niet hebben!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:34

Leuke foto's, haha die kat, zou er zo één van mij kunnen zijn hahah.
Ik zit nu op stal te wachten op de nieuwe zadelmaker/passer. Ben benieuwd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:31

Dank allemaal :)

Lag met onderzoek gelijk te slapen :')
Net terug van crematie, had nog het meeste moeite met het idee dat mijn opa daar 3 maand geleden lag :o

Ooh en nu stort ik bijna in ben echt afgrijselijk moe.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 19:44

nou maar lekker op bed dan!! ;)