Heb je foto's van je haflinger van de keuring? Dat vind ik trouwens wel een beetje raar, dat dat bij een keuring gebruikt word van die bles. Ik dacht dat ze hoofdzakelijk naar de bouw en de bewegingen keken maar blijkbaar niet
Maar toch kun je trots zijn hoor Arlando! Ik eindigde vorig jaar laatste, van de 3. Met een 2de premie
Ankie was te dik zeiden ze, wat mss ook wel een beetje waar was, ze was de molligste van de keuring.
Over die organisatie, dat kan ik alleen maar beamen van vorig jaar. Zo kreeg ik vorig jaar helemaal geen boekje. Heb er nog achter aan gemaild en gebeld, maar uiteindelijk helemaal niks gekregen. Wel erg flauw dat niemand je wilde vertellen hoe het in zijn werk ging... Had vorig jaar hier in het keuringentopic ook gevraagd hoe het voorbrengen in zijn werk ging, zeiden ze 'ja dat staat in je boekje'. Miepen!
Hopelijk is de organisatie volgend jaar beter, dan wil ik iig mee doen met bestgaand. En als ze slank is natuurlijk weer met de keuring mee doen.
Zonet staart gewassen, ankie heeft 1,5 uur lang heel netjes stilgestaan terwijl ik haar staart met de hogedruk spuit aan het wassen was. Braaf paard!
@arweyn: nee, ik geloof daar niet zo in!
joopiexx schreef:Hinke het was die dag gebeurd, was ook op het journaal en staat op internet.
Ik rijd ook met bodyprotector buiten en met springen meestal alleen als ik alleen spring, anders heeft mijn zusje hem namelijk. Ik vind het veiliger zeker omdat Wenner nogal schrikerig is buiten. Ik vind het wel een ontzettend warm ding maar goed..
Nu ga ik even alle linken bekijken..
Jee heftig. Heb er nog niks over gelezen, maar ik zal ff zoeken.
Welke bodyprotector heb jij?
@muppetmayo: welke bodyprotector heb jij?