hier is niet veel noeiets gebeurd zo te lezen.Ik wil zo graag zelf foto's maken van mara met een goede camera... Maar ik kan het wel vergeten dat ik die van mijn pa mag lenen
(10 megapixel spiegelreflex
) Maarjaa.... wat kan je er aan doen... Ik wou mara gistere eigenlijk gaan rijden maar de bak was zelfs zo hard bij mij dat het gewoon echt niet te doen was
zucht... Was wel jammer want ik had wel weer zin om na zo'n 3 dagen te gaan rijden.... misschien dat ik der vandaag wel kan rijden... ? dan gaan we weer lekker bitloos vor de verandering... Heb ik wel weer even zin in....Wat mij betreftkomt er een boomloos westernzadel voor buitenritten... Lekker ontspanne... lekker zo'n hangstoel zit... geweldig
dan heb ik over een poosje 4 zadels (als het aan mij ligt) dan hebben we dus dressuurzadel springzadel boomloos 'normaal' en een western boomloos.... (goed idee?
)Ik vraag me af he... hoe oud is iedereen in dit topic eigenlijk? zouden we daar een lijsje van kunnen maken???

Misschien ook wel een leuk idee voor het vervolgtopic. Want als we zo door gaan is die er binnenkort wel...
en nu huphup eens klaarmaken en vertrekken.