Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:wij hebben dr 21 op vrijdag (die van sally) en de andere woensdag gloof ik en idd dan moest di een die ook nog ff (hebben ook zo'n 90 paarden op stal dus ze moeten ook wel vaak komen:P )
Wij hebben ook in de 80 paarden op stal
Drama
Jasia schreef:SmeeJ schreef:kuut ff kleeding zoke voor m otfrenEn nu int NL's..?
Jasia schreef:SmeeJ schreef:kuut ff kleeding zoke voor m otfrenEn nu int NL's..?
Roma_4ever schreef:Wat betalen jullie voor , voor en achter bekappen + voor ijzers? (en 3 x zo lang bezig zijn om dat die vervelende haflinger je in elkaar mept)
Roma_4ever schreef:Wat betalen jullie voor , voor en achter bekappen + voor ijzers? (en 3 x zo lang bezig zijn om dat die vervelende haflinger je in elkaar mept)
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:wij hebben dr 21 op vrijdag (die van sally) en de andere woensdag gloof ik en idd dan moest di een die ook nog ff (hebben ook zo'n 90 paarden op stal dus ze moeten ook wel vaak komen:P )
Wij hebben ook in de 80 paarden op stal
Drama
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:Wat betalen jullie voor , voor en achter bekappen + voor ijzers? (en 3 x zo lang bezig zijn om dat die vervelende haflinger je in elkaar mept)
75 euro volgens mij.
Roma_4ever schreef:is altijd een prachtgezicht als dr uitgemest word
dan zetten we alle stallen open en de buitendeuren en dan worden ze met z'n allen naar het weiland gedreven vooral die manegeponys vinden dat prachtig
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:is altijd een prachtgezicht als dr uitgemest word
dan zetten we alle stallen open en de buitendeuren en dan worden ze met z'n allen naar het weiland gedreven vooral die manegeponys vinden dat prachtig
Bij ons ook elke ochtend en avond.
Alleen veel paarden staan expres 24/7 buiten
lotteluvah schreef:Waarom staan die van jullie op ijzers?
Ben ik wle benieuwd naar
Jasia schreef:Haha.. Wij hebben maar een paar paarden.. En die worden gewoon geleid naar buiten.. Ben ik blij om anders denkt Anneloes dat ze áltijd weg mag lopen
Ik betaal voor vierkant 80 euro (of eigenlijk mijn ouders doen dat)
Ben ik wle benieuwd naar
Ben ik wle benieuwd naar
Roma_4ever schreef:oke wou ff weten of het veel was wat ik betaalde maar dus nietbetaal dr 50 voor
lotteluvah schreef:Doeeg
Is het niet moeilijk om een pny van de ijzers af te halen?
Hadden we het laatst nog over op stal