Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

naja beter dan niks

VivaLaVida schreef:HAAIII daar was ik weer... hier nog iemand??
heb me haar ff geblondeerd... auwie
suusiejj schreef:hart van nl :"kinderen moeten buschauffeur groeten bij het uitstappen en instappen".
dus ik pissed, ik zei ten eerste heb ik gegroet, ten tweede hoef ik geen verantwoording af te leggen tegenover jou. Daar wassie niet zo blij mee...... maar waar haal je t lef vandaan
suusiejj schreef:VivaLaVida schreef:HAAIII daar was ik weer... hier nog iemand??
heb me haar ff geblondeerd... auwie
auwie/. ??

VivaLaVida schreef:suusiejj schreef:hart van nl :"kinderen moeten buschauffeur groeten bij het uitstappen en instappen".
Ik heb een keer op mn flikker gehad van een bus chauffeur..
ik moest strippen dr bij hebben, dus dat ging ik vragen en toen zei ie: wat denk je zelf, ik zou eerst maar eens groeten als ik jou was.
terwijl ik gewoon hallo had gezegddus ik pissed, ik zei ten eerste heb ik gegroet, ten tweede hoef ik geen verantwoording af te leggen tegenover jou. Daar wassie niet zo blij mee...... maar waar haal je t lef vandaan

VivaLaVida schreef:suusiejj schreef:
jaaa met dat lekkere bleekmiddel wat je moet mengen... dat gaat heel erg jeuken en branden op je hoofdhuid.. dan word je echt compleet gek
suusiejj schreef:hahaha jahh ma ben al blond van me eigen

VivaLaVida schreef:ja tss dat was echt zo'n l*l
daarna gingen we lke keer die bus missen als hij dr in zat,...

VivaLaVida schreef:whahah ja je hebt dr ook leuke tussen maar niet veel

word k echt misselijk van.. nou lekker scooteren door de kou, ook niet alles mja... zeurzeur haha ben net zo'n oud wijffie 
VivaLaVida schreef:ja dat ja whahahah
Gelukkig hoef ik nouw nooit meer met de bus..word k echt misselijk van.. nou lekker scooteren door de kou, ook niet alles mja... zeurzeur haha ben net zo'n oud wijffie

VivaLaVida schreef:ooow dat valt mee!
Heb je ook je rijbewijs nog niet
pfff bij mij gaat t nog wel ff duren voor k die heb denk ik.. allees kost zoveel geld tegenwoordig.. misschien over 3 jaar als mn hengstje verkocht is haha

VivaLaVida schreef:nee voor mij ook niet.. een baan in de paarden is super leuk maar veel verdient het niet.. maarja dat wist ik van te voren natuurlijk ook wel. achjaaaa zo slecht heb ik het neit denk ik!
die maakt zulke domme fouten he ..
ik heb zoveel geleerd op werk sinds ik daar loop...! 
VivaLaVida schreef:ik ga 1 dag in de week naar schooll.. doen we ook n beetje rijden enz. Geen hol aan, echt... de helft van de klas daar denk ik van "jeetje wat wil jij later worden"..... maarja.
Voor de rest werk ik op een pension/trainingsstal..
ik heb dat ook gedaan, alleen naar school gaan en dan weer een maand stage ofzo. was echt geen hol aanik heb zoveel geleerd op werk sinds ik daar loop...!

VivaLaVida schreef:aaah okeej
ben echt blij dat k morgen kan uitslapen! Met eigk naar school maar k ga neit... ben vet moe en dan kan ik me peerd wassen en wegbrengen en alles wat ik allemaal nog meer moet doen.. haha
Ja idd op school eten we alleen maar patat en rijden we op paarden die allemaal een tick met hun hoofd hebben... ze lopen allemaal te schudden met hun hoofd en zijn allemaal verkl**t door slechte ruiters of slecht passende zadels...

VivaLaVida schreef:Ik ga slapen, doegg!!
slaap lekker