Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

silby

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:19

Fijn dat je een leuk nieuw baasje hebt gevonden suikermeisje!

Afke ook nog gefeliciteerd met je punten en ja die 9! +:)+

Leuk koppie heeft ze Naomi :j

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:20

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:47

Leuk dier om te zien naomi!
Zit een knap koppie op.

Ik ga je topic eens bekijken silby!

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 12:57

Knappe haf Naomi.

Mooie foto's Silby! Kleur van het stoppelveld past mooi bij de gouden haffievacht.
Die eerste is wel heel gaaf en een uitvergroting waard denk ik ;)

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:05

wauww!! gave foto's silby!!
en die manen+ staart :) :) :) :)

leuke haf Naomi!!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:42

Mooi dier Naomi!

Had ook al in je topic gereageerd, maar weer superfotos van Corina Marinda! Zoiets wil ik ook nog eens laten doen, maar goed mn wishlist is al zolang :+ En ja die 9 ook nog per ongeluk net op film *\o/* Eentje om in te lijsten :j

Renske, als we moeten stemmen dan gooi je het linkje hier maar even in de groep ofzo ;)

Plutolover, succes met verhuizen van Stanley. Je wil nu een weekje eerder verhuizen dan eigenlijk gepland? Je moet doen wat voor jou het beste voelt ;)

Velina in de startblokken..
Afbeelding

..en een tevreden Vlien na het werk :D
Afbeelding

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 15:00

velina ziet er goed uit maessie!!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:15

Zo Stanley is verhuisd.

In de stal stond hij relax terwijl hij geen andere paarden zag. Daarna in de paddock gezet. En daar stond hij op gegeven moment in rust en hanglipje van t zonnetje te genieten

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:27

plutolover schreef:
Zo Stanley is verhuisd.

In de stal stond hij relax terwijl hij geen andere paarden zag. Daarna in de paddock gezet. En daar stond hij op gegeven moment in rust en hanglipje van t zonnetje te genieten

Fijn dat het zo goed ging! Veel plezier op je nieuwe stal! :D

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:49

Mooie foto's silby! gaaf, lekker racen :j

Velina ziet er goed uit Maessie!

Veel plezier op je nieuwe plekje plutolover

Wij hebben vrijdag weer wedstrijd, gister even lekker naar buiten geweest. Zou op het lange stuk even een galopje pakken. Zet ze er toch een partij gas op :'') de tranen liepen me letterlijk over de wangen zo hard ging het, haha oeps.

Punk zit alweer lekker in een berenvachtje, wil eigenlijk niet nu alweer scheren en wachten tot begin november als dat lukt. Gelukkig zweet ze zich niet rot na het trainen, en ze is nu nog zo mooi goud.. Vind het altijd zo zonde als ze er zo licht onder vandaan komen... :(

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 08:12

Dank jullie wel meiden!

Vlien ziet er idd goed uit!

Veel plezier op je nieuwe plekje plutolover...
Hopelijk zijn jullie hier beter op jullie plek :)

Ik herken dat wel punk,Fey zit ook alweer dik in het haar ondanks dat ze al geschoren is, zie je al bijna niks met van :\
Zit echt te twijfelen om toch weer te scheren want vooral na de menles blijft ze erg lang nat nog...

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 10:22

veel plezier op je nieuwe plekje plutolover!!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 11:59

Veel plezier op je nieuwe stal.

Wij brengen Mona naar haar nieuwe huis in Purmerend (100km). Dierenarts heeft klinisch gekeurd en was 100% in orde. Was wel zenuwachtig, je weet nooit hoe het loopt.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 20:55

Bedankt voor het compliment dames! :o

Fijn dat Stanley gelijk zo relaxed was plutolover!

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:02

Veel plezier met Stanley op zijn nieuwe plekje, niet alleen voor hem natuurlijk, maar zeker ook voor jou.

Fijn Suikermeisje dat ze is goedgekeurd, Ook al weet je dat er niets is, je zult het maar treffen dat ze door een hoefzweer of steentje of iets anders net even niet lekker loopt. Altijd spannend.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:14

Inderdaad, dat vond ik ook erg spannend eraan. Ze is gezond maar je weet niet wat ze net treffen. Afbeelding
Ze had in ieder geval een warm welkom.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:48

Wat fijn suikermeisje dat ze een goed plekje krijgen

Wat ik super vind is dat stan deze vlas niet op eet! Hij heeft wel paar happen genomen. Maar lkkr vond hij het niet haha.

Vandaag stond hij lkkr op t land. Nog wel appart. Als goed is gaat hij maandag in een groepje van 3. 1 fries heeft hij toen hij nog in de hitactief stond 1 maand samen gestaan.

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 07:22

Gweldig Suikermeisje! Welkom was ze absoluut zo te zien _/-\o_

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 08:27

Haha je ziet mona bijna niet staan door alle versieringen.
Fijn dat ze op een goed plekje terecht is gekomen!

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 20:54

Fijn suikermeisje dat ze zo'n goed plekje gekregen heeft!!! Wist helemaal niet dat je plannen had om haar te verkopen...

Wij zijn vanavond weer op wedstrijd geweest. Eerste proef echt zo fijn kunnen rijden, echt wat een verschil met een half jaar terug ( hebben een wedstrijd stopje gehad ) ze had vandaag echt go en kwam lekker van achter naar voren mooi bergopwaarts. Met de galopswissels op de diagonaal dacht mevrouw alleen dat ze mocht verruimen, dus dat was even een kleine mis communicatie. Verder echt een top gevoel :j 2e proef was de batterij wat leeg en de concentratie wat weg, wat meer fouten daar. De jury dacht er jammer genoeg wat anders over en de punten vielen mij ook enorm tegen, had zelfs op alle 3 mijn basis gangen 5en :') ok?!?!?!

Volgende keer beter! Voor mijn gevoel zijn we het afgelopen half jaar in ieder geval erg gegroeid <3

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 21:06

Punk dat is bijzonder zeg.

De haflinger was 4 jaar van mijn moeder. Maar haflinger werd sterker en mijn moeder ouder. Dus die koos voos een wat minder sterk paardje. Toen nam ik de haflinger over. Maar ik wil graag springen. Heb nu elke week springles met m'n KWPN maar die bakt er weinig van (ik 1,64, hij 1,75). Hij is in het springen te groot en sterk om bij elkaar te houden voor mij. Mijn vriend is 2m en die rijdt hem zoveel makkelijker (ik rij jonge paarden in en door voor anderen, hij pas 1 jaar ervaring).
Dus de haflinger gestart en toen erachter gekomen dat ze het simpel doet en dus best naar ander huisje kon. In 5 dagen gereserveerd, in 1,5 week gekeurd en definitief verkocht. Dus ook super snel gegaan. En door deze keuze kon ik een ander paardje gaan zoeken waarmee ik kan gaan springen. Als het goed is komt aankomende week m'n nieuwe. Zal hem dan even showen en daarna zal ik zo nu en dan nog meelezen maar heb niks mee te praten dan.

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 10:42

wat leuk suikermeisje! dat is echt een warm welkom :)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:23

Wat jammer dat de jury het niet met je eens was punk.
Maar eigen gevoel blijft toch het belangrijkste!
Soms is het gewoon jammer dat het een echte jurysport is, dan is springen toch makkelijker, een balk is een balk.

Hier vandaag flink gewerkt, had nog een stuk wei wat nog paard klaar gemaakt moest worden.
Dus vandaag het prikkeldraad weggehaald, met de bosmaaier alle drek en braamstruiken weg gemaaid.
En toen stroomdraad erop.
Dus nu staan ze tevreden op het nieuwe stuk. :)
Afbeelding

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:31

Ah leuk koppeltje Renske! Laat je ze lekker het hele jaar buiten of doe je ze straks op stal?

Ja erg jammer, maar dat mocht de pret idd niet deugen :j maar nu hoorde ik achteraf dat hij het niet zo op de koudbloeden heeft ( id sport ) ach ja... Niet iedereen heeft smaak, toch? :+

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:58

ik ga 30 oktober weer starten.

Gisteren liep stanley echt super tijdens de les!! zelf zo super dat me instrucice helemaal happy was, en zei ik ga gewoon jullie na de Z begeleiden. Altijd leuk dat iemand er wel in gelooft, ondanks dat stan niet meer de jongste is.

Vandaag met longeren liep hij ook weer zo super fijn! Hoop dat hij dit weer even vol houdt. haha. hij staat er nu een paar dage, maar hij is al heel relax enz. Toen verhuizing na de Noordhoeve had hij wel 3 maanden nodig! nu totaal niet.