Mm nee heb geen idee!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. dus wou mn springzadel op doen of zou ik daar op afgestraft worden? Yvank_ schreef:hoe raar is het als ik morgen dressuurwedstrijd rijd op mijn springzadel? heb vooral in galop vreselijke pijn aan mn rug door die val. in mn dressuurzadel kan ik door de gedwongen zit en lange beugels niet eens blijven zitten van de pijn. op mn springzadel met korte beugels en vlakke zit kan ik met minder pijn rijden! beter zou zijn noet rijden maarja wedstrijd moet ik toch betalen. dus wou mn springzadel op doen of zou ik daar op afgestraft worden?

) dus kan van de week ook nog wel eens naar de binnenbak te rijden anders..

Paulusjuh schreef:Wel handig, een vachtwagen! Lijkt mij makkelijker rijden dan met een losse trailer eraan, maargoed dat laat ik aan mijn papa over

maar weer lekker een ibuprofennetje 600 gegeten. Concours wordt vast niks zo

Zou gewoon gaan rijden met springzadel 
Serieus geen idee haha! Pff das ook balen idd dat je terug moet komen, ik had laatst controle, en geen enkel gaatje voor het eerst sinds jaren! Ik al helemaal blij, maar moest dus alsnog terugkomen voor deze kies. (Was een paar weken eerder al gedaan, maar moest nog afgemaakt.. moest eerst rustig worden bij de andere wortels oid) Nou ja, als deze wortel straks ook klaar is dan krijg ik er in elk geval geen pijn meer aan, das wel prettig haha!