Denk wel dat hij wietse mist ja maar ik merk ook wel dat hij redelijk rustig is dus het valt mee kwa paniek alleen toen wietse de trailer in moest was jade hem aan het roepen ...
ja was niks. Hij had een ketting ipv distributie riem. Dat maakt niel uit maar die ketting lag er niet goed op. En me vriend vind dat te veel werk en geld kosten. Dus verder zoekee.
Ja ik wil het liefst een wat nieuwe nissanmicra of een toyota aygo of suzuki altijd de nieuwe versie.. Maarja eerst maar is afrijden 5 okt weer lessen en daarna afrijden dus ik bid dat ik het haal !
nts19
Geplaatst: 27-09-11 15:06
sorry geen tijd om bij te lezen.. zit even in me pauze stiekem op bokt.. nog 3 kwartier ff tillen enz.. en dan naar me verzorgpaardje! morgen dus even een verslag
Ben vandaag met mn verzorgstertje die de veulentjes vroeger ook heeft gedaan lekker naar jade geweest we hebben hem lekker geborstelt ik heb ze stal leeg geschept en niet stro erin gedaan
Heey sorry dat ik nie vaak reageer maar ik heb het druk met werken en shakira ik had afgelopen zondag een fotoshoot. hier komt nog een topic van. hier een voor proefje