Ik wil ook weer eens schaatsen, maar... ik heb geen schaatsen meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Extra toetsenbord kopen en aankoppelen, zo kan ze de laptop wel nog gebruiken 
Gezellige knol dat is het wel

Maar dit is misschien wel goed voor dur
gewoon als afwisseling. 
super he.

Het was dus een hengst haha! Ik was toen één of ander tijdschrift aan het lezen, en daar stond 'idem dito', en omdat de naam met een D moest beginnen volgens het stamboek is het toen dus Dito geworden. 

Ik was ook eerder voorstander van een passoa, maar Arno is daar eens gigantisch mee aan de kletter gegaan, touwen trokken aan zijn mond en uiteindelijk is er één over getrokken, je moet niet vragen.. Vind het spul dus eigenlijk best wel een beetje gevaarlijk met al de touwen en heb het sindsdien niet meer gebruikt. Nu heb ik touwtjes gehaald, maar nog niet fatsoenlijk mee aan de slag geweest. Halsverlenger heb ik ook getest en Arno reageerde er echt niet op, of toch niet op de manier dat het hoort zal ik maar zeggen. 

Nathalie83 schreef:Stravero schreef:@ Nathalie83: Onze paardjes zijn familie, de moeder van mijn haf is Mellody vd Bosrand, en mn paard zn oom is Maestro vd Bosrand!!
Ik had het gezien iddVet grappig

)
)

En wat heb je een knappe haf 

!! Veel succes vandaag bij de huisarts!
En misschien vind je wel 2 leuke meiden die het leuk vinden om je paardjes te doen
!!
!!!
Ik ging gisteren met mn vriendin sleeën, hun hebben een hele grote vijver, en 'bergen' op t weiland, dus wij met de slee van de berg zo op de vijver hahhaha, daarna hebben we nog geschaatst op de vijver
) En vanmiddag Stravero rijden en daarna schaatsen op de ijsbaan met mn vriendin

Klijntjuh schreef:Nou, het probleem is dat het nu nog veulens zijn.
Ik wil er zelf tijd in kunnen steken, daarom had ik voor veulens gekozen.
Ik wil niet 2 veulens houden voor anderen..
maar ik weet helaas nog niet meer
ik moet een week wachten!
)
ik ben zeer benieuwd
er is altijd wel iemand te vinden die ze wil verzorgen, misschien nog wel met bijdrage ook!