Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Je zou haast denken dat ik tegenwoordig een serieuze relatie met de zadelmaker heb
Hoe vaak ik wel niet heen en weer bel enzo
Jasia schreef:Ik heb geen zadelmaker.. Ik heb een Cynthia
Jasia schreef:Ja haha..
Ik moet ook wat bekennen..
Ik heb een relatie met de hoefsmid
Roma_4ever schreef:Jasia schreef:Ik heb geen zadelmaker.. Ik heb een Cynthiaik laat ook mijn instructrice dr naar kijken of iig naar dat springzadel daar laat ik geen zadelmaker voor komen die gerbuik ik 2 x per maand en dan kan mijn instructrice ook wel zien of het goed ligt
met mn dressuurzadel heb ik wel een vakman dr naar laten kijken maargoed daar rij ik elke dag mee daar zou ik ook echt m'n pony mee kunnen verkloten als het niet past
maar wat ik ook belangrijk vindt is de reactie van het paard , sally geeft onmiddelijk aan als een zadel niet past happen overdreven staart zwiepen bokken enz..
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Ja haha..
De hoefsmid regel ik zelf niet
Jasia schreef:Ja haha..
Jasia schreef:Ik ook niet maar hij moet elke 6/7 weken komen
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:ik laat ook mijn instructrice dr naar kijken of iig naar dat springzadel daar laat ik geen zadelmaker voor komen die gerbuik ik 2 x per maand en dan kan mijn instructrice ook wel zien of het goed ligt
met mn dressuurzadel heb ik wel een vakman dr naar laten kijken maargoed daar rij ik elke dag mee daar zou ik ook echt m'n pony mee kunnen verkloten als het niet past
maar wat ik ook belangrijk vindt is de reactie van het paard , sally geeft onmiddelijk aan als een zadel niet past happen overdreven staart zwiepen bokken enz..
Lot gaat dan rennen. Er onder weg proberen te komen.
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Ik ook niet maar hij moet elke 6/7 weken komen
Bij ons komt ie elke woensdag
Roma_4ever schreef:bij ons elke vrijdag maar niet asl ik dr ben
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Ik ook niet maar hij moet elke 6/7 weken komen
Bij ons komt ie elke woensdag
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:bij ons elke vrijdag maar niet asl ik dr ben
Maar meestal komen ze toch wel 3x per week
Bellen ze weer op poedersuiker deze moest ook nog
SmeeJ schreef:kuut ff kleeding zoke voor m otfren
Roma_4ever schreef:wij hebben dr 21 op vrijdag (die van sally) en de andere woensdag gloof ik en idd dan moest di een die ook nog ff (hebben ook zo'n 90 paarden op stal dus ze moeten ook wel vaak komen:P )
Jasia schreef:SmeeJ schreef:kuut ff kleeding zoke voor m otfrenEn nu int NL's..?