Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Ik ga straks foto's maken van het lelijke zadel
Eerst school, ongeveer half 11 weer terug dan ff bokken omkleden rijden en dan weer bokken
veel succes alvast met je Mondelingering
kekaro schreef:het is weer mooi weer zie ik
super zeg !
super zeg !
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Lijkt me idd niet tjell.
Vond het al verschrikkelijke als ik vroeger een zetpil(die je maar ekkus voelt) in je reet gedouwt krijgt
Oef..
Nee maarja, als je er een schoon bed van houd?
Anders kan ze 3x in 1 nacht d'r bed gaan verschonen, en ik denk ook niet dat d'r vriend het zo héérlijk vind, om in die stinklucht te snurken.
Jezus, het komt er wel weer simpel uit bij mij.
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Ja snap ik dat je gek wordtLijkt me wel een leuke gozer
.. Maar volgs mij is ie soms om af te knallen?
Wat versta jij btw onder huppelkutten?
Hij is ook leuk, en je kan de grootste lol om niets met 'm hebben.
Maar afentoe heb ik echt even een Leon-break nodig.
Huppelkutten, ja weetniet, komen ze bijv. op een groenschool (mijn middelbare school dus) en dan wéét je van te voren dat je plantjes moet planten, koeien moet scheren, schapen moet scheren enzo, dat weet je van te voren(!!!)
En tegen die tijd dat ze het moeten doen, nog lopen zeiken en tieren tegen de docent dat ze het niet doen anders worden hun nieuwe witte K-swiss schoentjes vies. (staat ook niets voor niets bij de boekenlijst van de eerste klas dat je een overal + laarzen moet aanschaffen)
Van die arrogante driftkikkers die met hun neus omhoog lopen, en die verwachtte dat alle 'minderwaardige' personen (in hun ogen) wel opzij gaan voor hun. Walgelijke hekel aan, zou ze het liefst allemaal de hoek in trappen.
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Ja krijgen altijd een goed beeld van mensen uit tjel's leefomgeving
Een vent, Leon, die zn vriend in zn 'aars' fockt
Een moeder die een tampon in dr 'aars' moet douwenhet is me wat..
![]()
![]()
![]()
Hilde_q schreef:Heee ben ik weer
Kom net van nienke afRijden ging heel goed
Ik had het aan de eigenaar gevraagd of het mocht,,
Hilde_q schreef:het maggg![]()
![]()
Ben hyper sorry
suusiejj schreef:zn foto;'s wel gezien?
TjelleBieb schreef:I KNEW IT! I KNEW IT!
Nu ligt me moeder in bed, en dat ding is plotseling uit de badkamer.
dlientjuh schreef:halloooo
sorry dat ik er minder ben
heb het een beetje druk
maar dalijk operatie kom ik wel even voorbijvliegen
TjelleBieb schreef:Ik wil niet meer stage lopen.
En moet nog tot 18juni2008.
Hilde_q schreef:Ik heb echt zin in de zomervakantie
Nu moet ik eerst een fatsoenlijk zadel zoekenKijken of ik er een kan lenen of overkopen
lotteluvah schreef:
Heb vandaag mondelingen..
SmeeJ schreef:Nou die vader van hem, die is ziek.
Dus zijn paarden moeten weg enzo, de meeste gaan naar zijn luxe stal, maar dat paard die willen ze verkocht hebben.
Omdat ze geen plek ofzo meer hebben, nou en die kan worden verkocht voor 200 euro.
En nu moet ik gaan, praat vanmiddag bij
Naomi_Haffie schreef:paardjes staan bij em aan huis; maar mischien komtie morgen avond ook nog wel kijken, ik hoop t zo, we moeten bietje rond etens tijd gaan , dan krijgen de poown's ook eten ,
maar aanbellen vind ik beetje L.ullig staan, en bellen durf ik niet
kekaro schreef:ff een serieuze vraag tussendoor
hoe lang gaan jullie paardjes naar buiten toe op de dag ??
suusiejj schreef:ik rook nog 1 dan gaak weer
dit is trouwens wel iets waar ik denk ook aan beginnen ga
durf me jas soms met rijden niet eens uit te doen, door dat..
[RUI] Sport BH echt zoveel beter?
misschien toch eens doen haha
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:viet ik vind je dromen wel zo goed dat ze om mij uit mogen komen heur
Haha
Dan ga ik vannacht dromen dat suus op een giraf een 2 meter pacours springt
lotteluvah schreef:Ik moet ook alleen. Maar ik moet alles over poedersuiker gedichten weten ofzo.. Nou weet ik veel
lotteluvah schreef:Of met een wokpan
super zeg !
Hilde_q schreef:Heeft er een van jullie toevallig transport beschermers waar jullie niks mee doen ?
Girlgamer schreef:kekaro schreef:het is weer mooi weer zie ik
super zeg !
Ja hier ook. De zon schijnt en de lucht is kei blauw