Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gecondoleerd.. 

meid.. Gecondoleerd.. En succes en sterkte de komende week... Sita_ schreef:Met mij gaat t wel weer Paulien, bedankt voor t vragen!
Vanmiddag bij Marinda geweest en die had net even een goed momentje, dus hebben we ook nog wel wat kunnen lachen weer..
Morgen gaat Esmee bij haar kijken en dan ga ik Woensdagmiddag weer.. Zo wisselen we het een beetje af en slepen we ze even de eerste dagen door..
Klasien schreef:Sita, Esmee, Corina en jij zijn echt geweldig voor haar, petje af daarvoor.
Je kunt zo weinig doen, het enige is er zijn, en dat doen jullie.

. Mn hoofd werd in een soort kooi opgesloten en toen moest ik volledig het apparaat in. Nou kan vertellen dat als je helemaal vast ligt in een smalle tunnel waar je niet uit kan dat dat geen pretje is
. Heb meerdere malen gehad dat ik niet lekker werd en dacht ik wil er nú uit. Had wel alarm knop mee. Dus 1 druk op de knop en ze halen je dr uit. Maarja de MRI moet toch gemaakt worden dus heb dat maar niet gedaan maar even doorbijten. Ding maakt een klereherrie, je krijgt wel muziek keihard op maar hoorde het erboven uit. Lag ook totaal niet comfortabel was een harde plank maar daar kon ik niet opliggen omdat ik zo'n last nog heb van mn rug en schouders dus maar paar kussens erbij. Maar deed nog heel zeer helaas maarja was niet anders! Heb het gelukkig gehad en krijg volgende week alle uitslagen.
!
als dat niet beter wordt moet die helaas op retour naar lipica. Maar heb hoop dat het wel lukt gewoon veel aandoen hier in de kamer eerst ff mn benen opwarmen gaat het wat sneller
.
) Moest wel even slikken, want koop meestal niet van die dure dekjes haha. En ze hadden 50% korting op alle bovenkleding, dus gelijk maar een mooi shirt erbij meegenomen
Had ook nog véél geld op mn kortingspas staan, dus was leuk shoppen vanmiddag!
, ja tandarts is ook zo erg 
, wordt ook leuk mag morgennacht niet slapen voor dat onderzoek en ik ben zo gruwelijk moe al maanden 

) en mijn vriend riep bij binnenkomst al alleen dingen voor je laarzen he! De rest mag je niet naar kijken