Wij dalijk peeps weer rijden.
Gister was ze erg sloom hopelijk nu voorwaarts maar wel braaf.
Het waaid hier heeeel hard dus ze zal wel fris zijn haha.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Myour schreef:@ Fara: nou het schijnt zaterdag slecht weer te worden en als het regent kan ik dus geen foto's/filmpjes makendus ik hoop op reactie van de fotografe van de verkoopsfoto's/rijfoto's.
Werkse!
SusaSuus schreef:een hoop
Zoals jullie mss nog wel weten hebben wij het huis te koop staan, nadat mijn contract plotseling niet verlengd werd ben ik sinds 1 oktober werkloos en nu aan het solliciteren in Grunn! We gaan dus terug! Helaas betekend dat dat Katja binnenkort alweer zal moeten verhuizen.. Heb wel al een leuke plek gevonden bij Manege Nieboer, kent iemand dat? En dan tegen de tijd dat wij weer een huis kunnen kopen, zal ze lekker bij huis komen te staanDus hoop dan ook weer les te kunnen gaan nemen..
Zo moest ik even kwijt, sorry
SusaSuus schreef:Hij staat nu op bokt en op marktplaats, hopen dat ik hem snel verkoop en een maatje groter voor een mooie prijsje kan vindenWerkloos zijn is echt heel slecht voor de portomonee
![]()
Manege Nieboer in Hoogezand ja! Ben er dinsdag wezen kijken en zag er wel goed uit. Ze zou dan in groepshuisvesting komen van max 12 paarden op een stuk van 20 bij 40 met schuilcontainers! Groot voordeel is wel de aanwezigheid van een binnenbakGeloof idd dat Kim daar staat ja!
Jij woont in Meeden? Daar willen we ook wel wonen, maar helaas nog geen huisjes met genoeg grond binnen ons budget gezien :p
Nog een verzoekje: zouden jullie op Katja willen stemmen?
http://www.mijnpaardistop.nl/wp-content ... ost_viewed
Ben Kitzbi en nibbit al tegengekomen, als er nog meer mee doen, stuur de link maar door dan wil ik wel stemmen