Wat een foutje inderdaad Naomi . Wel een leuke .De bak is hier nog wel hard. Maar niet meer zo vies , de helft is bevroren smeltwater .
Amanda, ik heb je topic ook even gelezen, maar ik weet er geen raad op. Sorry.Naomi, ik heb je honden toen even snel gezien hihi, dat is Donja toch? Dieuweke, fijn dat het goed ging Nou.. ik had echt enorme last van mijn oor, maar is sinds vanmorgen gelukkig weg begon me al bijna druk te maken
Dit is mijn liefste hond van de wereld River Regent van Vlerckenstyn! 2-jarige Zwitserse Witte Herder. Goedgekeurd voor de fok
Het is de zelfde hond he Alleen op de onderste foto had hij zijn beste vriend 'modderpoel' gevonden (of bedoelde je hem niet..?)
Ik kom mij hier ook weer even melden. Heb stieken ales wel bijgelezen maar nooit meer gereageerd ivm drukte kan in mei afstuderen dus ben druk bezig. Hoe is het met jullie? En met de veulens van Freya en Peelie?
zag en mooie witte heder voorbij komen zoiets zou ik ooit wel willen als we laag bouw huis hebben;)laura welkom terug
Roziee schreef:Het is de zelfde hond he Alleen op de onderste foto had hij zijn beste vriend 'modderpoel' gevonden (of bedoelde je hem niet..?)Ja maar ik ging snel even dus had de tekst ook niet gelezen Bedoelde die ene hond ja .