lotteluvah schreef:Er staat een bruine dobert frontriem op bokt. Die met die bloemetjes.
Ja die is mooi. En ik ben benieuwd naar het hoofdstel.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Er staat een bruine dobert frontriem op bokt. Die met die bloemetjes.
lotteluvah schreef:Ik moet ook alleen. Maar ik moet alles over poedersuiker gedichten weten ofzo.. Nou weet ik veel
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Ik moet ook alleen. Maar ik moet alles over poedersuiker gedichten weten ofzo.. Nou weet ik veel
hej geleerd?
kekaro schreef:ff een serieuze vraag tussendoor
hoe lang gaan jullie paardjes naar buiten toe op de dag ??
kekaro schreef:hahahaha
gewoon vragen en als ie nee zegt zeg je gewoon ok, jammer !
hij word vast niet boos dus niets aan de hand
Girlgamer schreef:kekaro schreef:ff een serieuze vraag tussendoor
hoe lang gaan jullie paardjes naar buiten toe op de dag ??
Van half 10 tot half 4 ongeveer.
suusiejj schreef:kekaro schreef:hahahaha
gewoon vragen en als ie nee zegt zeg je gewoon ok, jammer !
hij word vast niet boos dus niets aan de hand
hij komt alleen miskien met een pollepel achter je aan meer niet
geintje meiss haha je kunt het wel , ik heb wel een idee dat hij wil weten hoelang enzo maar het komt vast goed
Naomi_Haffie schreef:ehm , eel vroeger ging ik er met me moeder heen, mocht ik af en toe rijden op de shettjes
en nu haffie echt elke dag, denk sinds vorig jaar december , dit jaar januari ?
lotteluvah schreef:
Suuus
kekaro schreef:het enige wat ik niet weet is hoe het met de verzekering zit....
maar verder zou ik niet weten waarom het niet zou mogen.
je verzorgt dus al een mooie tijd en dagelijks dus hij weet wel dat je serieus bent en je best doet...
moet goed zijn denk ik!
Naomi_Haffie schreef:ja want als er iets gebeurt, dan moettie verzekerd zijn toch
Naomi_Haffie schreef:ja want als er iets gebeurt, dan moettie verzekerd zijn toch
lotteluvah schreef:Ik ga straks foto's maken van het lelijke zadel
Eerst school, ongeveer half 11 weer terug dan ff bokken omkleden rijden en dan weer bokken
Naomi_Haffie schreef:viet , jij moet echt niet lang naar school