Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faithjee schreef:Die manenzakjes zien er goed uit! Ben benieuwd of het lang blijft zitten!
Gefeliciteerd met de mooie punten!
Welkom terug naomi!
Ik had super gereden dacht ik! Voelde erg goed. Helaas vond de jury het niet zo goed, overal staat slechte commentaar bij![]()
Er staan ook dingen tussen waar ik me niet in kan vinden..
Maar goed we trainen rustig veder!
punk143 schreef:Gefeliciteerd met de punten iedereen!
Vervelend faith, als je gevoel niet overeenkomt met de punten. Helaas blijft het een jury sportal heb ik ook vaak genoeg mee gemaakt dat ik echt geen fijn gevoel had achteraf, en de punten voor mijn gevoel veel te hoog waren. Leuk meegenomen natuurlijk, maar voor mezelf dan altijd een huh?!?!?! Momentje
![]()
Mooi die zakken gail.
Ik heb er anderhalf jaar geleden ofzo een sportcoupé van gemaakt, het was zo dik dat ik het nooit mooi in kon vlechten. Het is nu nog een drama, knot haar altijd aan 2 kanten in omdat het zo dik is. Uitdunnen is ook geen optie, ben in het begin een dikke week bezig geweest en dan elke keer een stukje maar na die week zag en voelde ik gewoon amper verschil. Dus had zoiets van, laat maar...![]()
De kampioenschappen wil ik dit indoorseizoen eigenlijk wel graag meepakken, maar volgensmij zijn ze voor mij steeds best ver weg. Heb me er eigenlijk nog niet echt in verdiept. Mocht het meevallen, ga ik de selecties wel rijden![]()
Mooi geschoren plutolover, heb je zijn hele hoofd er ook uit geschoren?
Punk heb ik nu 2 weken geleden gedaan, maar die zit alweer aardig in het haar.. Beetje vroeg voor de 2e keer, dus wacht nu wel zo lang mogelijk.. Zou dit jaar wel 3x scheren worden denk ik.
Iedereen bedankt voor de complimenten over mijn laarzen, ze zitten heeeeeerlijk.. Goede aankoop dus. Was door die kunst lederen rot dingen heel erg gaan compenseren in mijn zit, voor de paarden natuurlijk ook geen pretje... zat zelf ook helemaal vast in mijn rug, dus was wel echt heerlijk dat ik weer tegen me zelf kon zeggen : onstannn
plutolover schreef:.Ik start zaterdag bij een koudbloed wedstrijd.
Maar meestal rij ik tussen de kwpners hogere punten dan tussen de koudbloeden. Ik vind de sfeer alleen leuker bij de koudbloeden dus daar start ik vaker, maar miss dat ik 30 okt nog ff bij een regulaire wedstrijd start omdat t op loop afstand is van me stal waar ik dan ga staan, en Stanley heeft op due stal gestaan dus geen onbekend terrein voor hem.
faithjee schreef:Stanley zit er goed uit zo geschoren!
Gefeliciteerd Miranda met je punten!!
punk143 klopt! maar meestal zit ik er niet heel ver naast haha, maar ik heb nog nooit zoon jury gehad die alles slecht vond! vind het wel jammer dat ik nu geen filmpje heb om het terug te kijken..
Anniietjuh toch nog mooie punten! ik start altijd regulier, helaas zijn de haflinger wedstrijden wat te ver. vooral omdat ze niet zo rustig op de trailer staat. ik heb dit jaar mee gedaan aan de kampioenschappen voor de vereniging (groningen).
Anniietjuh schreef:punk143 schreef:Anniietjuh, friesland. Maar heb net even gekeken en de selecties zijn in Sneek en Franekervoor mij wat te ver, wel even een baal momentje, maar is niet anders.
Jeetje das inderdaad ver weg!!!! Zonde want het is wel leuk bij het grote geweld mee te rijden!