zo net even het draad bij de wei langs gelopen.. zat aardig wat tegenaan dus maargoed dat ik het even deed.. paardjes gevoerd en even bij vriendin langs geweest nu even wachten op eten en dan weer huiswerk maken!
nts19
Geplaatst: 25-09-11 19:46
heb trouwens foto's gevonden van me toekomstige verzorgpaard! dit is wel een oude foto (mei) bont is totaal niet mijn ding, maar iedereen vind het leuk staan! en ze is een schat van een paardje! echt een goud karakter! toen ze een beeb was!
ze is nu al veel groter! maar nu hebben jullie een idee! ga denk van de week ff een keertje langs om een foto te maken krijg er steeds meer zin in! want met lely en don diablo kan ik niet veel doen.. ja buiten gooien en poetsen en wat wandelen.. maar daaar ben je zo mee klaar!
Ik vanmiddag weer Luna gereden ze deed het super ze leert zo snel we hebben zelfs een grote volte gereden in galop en ze viel niet eens terug *TROTS* leuk is dat, dat ze dingen zo snel op pikt
hehe thanks 30 okt hebben we onze eerst wedstrijd en gaat vast en zeker helemaal goed komen
Trouwens was vanaaf vette actie hier in de straat!! Was een vechtpartij en werd ook met wapens gezwaaid (brrrrr) gelukkig niet geschoten maar de volledige CSI crew kwam erbij en halve straat afgesloten.. De 'grote stad' ellende komt steeds vaker naar het 'rustige' noorden gedreven.. http://www.112drenthe.net/indd.php?p=re ... um=Drenthe