In de bak scheit ik hem al aardig op de 1.20

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:*Stalkt Xeen's photobucket*
Wajoow die springt vet
Hoe hoog is dit?
Anseltje schreef:
áls je 'm verkoopt denk ik dat je er wel een aardige prijs voor kunt krijgenHet is echt een haf die super loopt en waar je alles mee kan
Anseltje schreef:
PoehPoeh dit doe ik jou niet na.. Wat kan dat beestje van jou gaaf springen
TjelleBieb schreef:Stoer man!
Tjelsie houd niet van springen.
Voor springen moet je hier écht bij Dorien zijn, die vond het leuk. (dacht ik zo.)
TjelleBieb schreef:Wat me trouwens opvalt, iedereen die rijfoto's plaatst hierzo..
draagt een cap. (hoort ook zo)
Maar ik heb vanaf dag 1 bij Dolce, nooit een cap gedragen.
Edit: oké, jawel.. met grote buitenritten.
TjelleBieb schreef:Wat me trouwens opvalt, iedereen die rijfoto's plaatst hierzo..
lotteluvah schreef:Atlantic heeft ook wel een sterk uithoudingsvermogen of niet?
Lot wel
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:Atlantic heeft ook wel een sterk uithoudingsvermogen of niet?
Lot wel
vianne ookEn niet zo'n klein beetje..
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Wat me trouwens opvalt, iedereen die rijfoto's plaatst hierzo..
Lot kan soms echt flink debiel doen (om hoog gaan enzo) dan heb ik graag een cap op
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:
Soms is dat echt vervelend
Anseltje schreef:Ticcie schreef:Hij was erg slecht met rijden.. En als ik hem dan eindelijk wat beter had lopen begonnen ze de paarden eten te geven en ja, als ie dat hoort komt hij beetje zot..
Dat filmpje is een jaar geleden.. En toen kwamen we erg goed overeen.. Nog steeds trouwens.. Maar hij heeft zoveel macht en hij weet dat ik hem niet kan rijden zoals het moet.. Omdat ik met een knieblessure zit (voor 't leven).. Ik hoop dus dat het wat beter wordt, anders vrees ik dat hij zal verkocht worden..
meid tochhet valt niet mee zo te horen.
Wel balen zeg.. Misschien kun je vragen of iemand jou helpt met rijden ofzo?
lotteluvah schreef:Atlantic heeft ook wel een sterk uithoudingsvermogen of niet?
Lot wel
Ticcie schreef:Ik heb niet graag dat er een ander met hem rijdt.. Jullie hebben het filmpje wel gezien met zijn gebok en ik wil niet dat iemand anders zich verongelukt ofzo met hem.. En hij speelt echt met anderen.. Heb ik al vaak genoeg gezien! Dus houd ik het op één ruiter (ik).. Ik rijd hem nu 4 jaar en ken hem door en door.. 'k Denk dat een ander het er erg moeilijk met zou hebben..
Anseltje schreef:lotteluvah schreef:Atlantic heeft ook wel een sterk uithoudingsvermogen of niet?
Lot wel
Anseltje schreef:Opzich is het wel relaxed, maar ze zijn gewoon niet moe te krijgen..En dan kan je uren rijden, en dan zijn ze nog zo heet als toen je er 2sec. opzat..
Anseltje schreef:Sssjt babsvianne is een uit de kluit gewassen haflinger!!
Naomi_Haffie schreef:haffie kan lopen alstie wil; maar ze heeft niet echt veel uithoudingsvermogen..