jaa als die man iemand ervoor kan vinden word ze verkocht.. maar zolang blijf ze gewoon bij ons! heb er echt zin in eigenlyk.. zei altijd al dat ik haar leuk vond maar niet om te hebben.. en we gaan het gewoon proberen!
ik ben niet veel online. ben druk bezig met de paarden. heel veel werken. en dan ook nog een huisje verbouwen. maarja, komt ooit wel af allemaal.
helaas is maxi ziek. ze heeft last van zandkoliek. gelukkig waren we er best snel bij. ze leek gisteren al wel iets op aan het knappen. kijken hoe het straks met haar is.
en heb me dekens al op stal liggen mocht het straks toch kouder weer worden. kan ik die gelijk om doen (nu is het weer net te warm)
He daan, leuk weekend gehad dus ahha ja peeps is en blijft een ondeugende graflinger
nts19
Geplaatst: 25-09-11 11:57
Shilady, oh oh oh die jade!
gister weer 2 dekens verkocht! jippie! heb alles tekoop gezet wat ik nog heb van angel.. alleen het wil niet echt lopen voor de rest. Ga snel aan me huiswerk beginnen.. heb niet zoveel zin! gister al mega veel gedaan, maar moet nog aardig wat! 2 dage niet naar school geweest dus even zoveel mogelijk maken! en dan ga ik vanmiddag even lekker bij lely en don zitten! Heb ik even nodig ... lekker in het zonnetje met zn 3tjes genieten!
Ik ga nu ef met zus en woefies naar t uitlaatveld(echt heel lang niet meer geweest, hopelijk zijn er hondjes) dijk voorlopig niet, ivm al die dode konijnen enlevende die zich ook laten pakken, die konijnen zijn ziek en de honden kunnen er ook erg ziek van worden. daarna verjaardag van mn vriend, die was woensdag jarig en na het eten naar mn blondiee!!
ik ga denk zo even foto's maken van lely.. heb al heel lang geen leuke foto's meer gemaakt! en kan me niet echt focussen op me huiswerk dus ik ga maar naar me paardjes en even gelijk voeren .. anders blijf ik heen en weer.. en mag mama dr auto lenen dus mag niet overal heen crossen
ooh wat leuk! proefrit maken moet je indd doen ja!
zo ik heb de bevalling moeten kijken via internet! woow wat een spektakel! vind het wel spannend om een keer in het echt mee te maken!
ga nu ff lekker aankleden!
Marlis
Geplaatst: 25-09-11 13:46
Ik ga niet mee kijken naar die auto anous boeid me niet hoe die rijdt ik koop toch zelf een auto binnenkort. Ik heb een hele leuke auto gezien maar ik help anous dat ze een autotje kan kopen voor naar haar werk dus red ik het zelf niet meer op hem te kopen en anous haar vriend wil niet mee (die is monteur) naar limburg om te kijken of die auto goed is. Ik ben iig in loveee http://link.marktplaats.nl/486510050
Lijkt me heel raar en spannend een bevalling zien. Lijkt me wel een mooi beroep.
nts19
Geplaatst: 25-09-11 13:48
die auto is ook leuk!
jaa het is best spannend om te zien.. en ben ook wel zenuwachtig al ga ik voor het eerst het in reallife zien!
Ja logisch dat je dan zenuwachtig bent, is ook spannend.
Ja leuk he alieke Maarja die wordt niet van mij hoor, haha. Niemand die dat stuk met mij mee wil met een beetje ervaring van auto's om te kijken. Vinden ze te ver rijden 140 km vnaaf hier. xd