Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Avalon_ schreef:@Madeira: Wat supergoed zeg! Jij bent natuurlijk in bepaalde mate afhankelijk van het vertrouwen in je paard, en in een bak met 7 paarden zeker! Fijn dat het op zo'n leuke manier gaat!
deed geen pijn, gelukkig). Sorry.. heel verhaal, probeer jullie voor te stellen dat zulke inimini dingentjes, wat voor jullie eigenlijk dood normaal is, voor mij een hele overwinning is hihi
*nog steeds blij*. 
Heb je nog wel tijd over zo?
Wat het beste werkt in zo'n geval is irritante personen helemaal negeren, dus niet op reageren en doen alsof je de reacties niet leest

Was de eerste keer dat hij er op zat, terwijl hij had gezegd er nooit meer op te durven

Altijd mooie ervaringen die je daar op kunt doen 
leuk!
Sexy Deertje, leuke bijnaam

soms verlies ik wel mijn moed. Denk ik, waar ben ik mee bezig? Heeft Madeira het niet slecht bij mij, omdat ik zo onzeker ben en mijn rot ogen? Maar zover ik voel, heeft ze plezier in wat we samen doen, en dat vind ik het aller belangrijkste
ik hoop ook dat het mooie weer wordt met de meeting! Gail haar vader maakt volgens mij foto’s en vast wel meer mensen
blij blij blij