Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:
Voor Annie
Lot valt ook bijna in slaap
Ticcie schreef:Wel hé, gister was ik te ziek om te rijden met Ticcie en daarom ging ik gewoon met zijn winterdeken nog aan wat rondstappen in de piste.. Gewoon hoofdstel aan en rustig wat stappen.. Er had iemand les met haar pony (Kasper) en er reed nog een Shetlandpony (Jumper) ook. Ineens gaat Kasper gaan lopen, dat meisje valt eraf en ja, ik was weer het slachtoffer! Stond dichtbij een hoek en Kasper bleef naar die hoek komen en constant achter Ticcie passeren die natuurlijk altijd begon te bokken, ma da's nie leuk hé als je er zo zonder zadel enzo opzit! Nja, heb mij dan wat naar achter gesteld dat ie niet meer kon passeren, komt die pony voor hem lopen en begint hij te steigeren..Ik heb daar zo'n schrik van hé!!!
Dank je, Babs, om te luisteren naar men avontuur.. IK had zo'n schrik dat ik ging vallen!
Anseltje schreef:Ticcie schreef:Wel hé, gister was ik te ziek om te rijden met Ticcie en daarom ging ik gewoon met zijn winterdeken nog aan wat rondstappen in de piste.. Gewoon hoofdstel aan en rustig wat stappen.. Er had iemand les met haar pony (Kasper) en er reed nog een Shetlandpony (Jumper) ook. Ineens gaat Kasper gaan lopen, dat meisje valt eraf en ja, ik was weer het slachtoffer! Stond dichtbij een hoek en Kasper bleef naar die hoek komen en constant achter Ticcie passeren die natuurlijk altijd begon te bokken, ma da's nie leuk hé als je er zo zonder zadel enzo opzit! Nja, heb mij dan wat naar achter gesteld dat ie niet meer kon passeren, komt die pony voor hem lopen en begint hij te steigeren..Ik heb daar zo'n schrik van hé!!!
Dank je, Babs, om te luisteren naar men avontuur.. IK had zo'n schrik dat ik ging vallen!
Oew, da's idd schrikken
gaat het wel weer??
TjelleBieb schreef:Hay, was ik weer even.
Ticcie schreef:Anseltje schreef:Oew, da's idd schrikken
gaat het wel weer??
Ja, nu wel.. Maar ie was vandaag zooooo slecht hé, Atlantic.. Was zo verdrietig.. En dan ging het wat beter en geven ze eten, ja een door-eten-geobsedeerde Haflinger komt dan onnozel hé! Dus weer bijna gevallen..Misschien dat ik hem toch nog ga verkopen.. Ben er al tijdje over aan 't denken..
Anseltje schreef:TjelleBieb schreef:Hay, was ik weer even.
Ik wou net vragen waar je bleefwant je hoeft toch pas om half 12 je mammie op te halen??
Ticcie schreef:Ja, nu wel.. Maar ie was vandaag zooooo slecht hé, Atlantic.. Was zo verdrietig.. En dan ging het wat beter en geven ze eten, ja een door-eten-geobsedeerde Haflinger komt dan onnozel hé! Dus weer bijna gevallen..Misschien dat ik hem toch nog ga verkopen.. Ben er al tijdje over aan 't denken..
lotteluvah schreef:Ticcie schreef:Ik heb een bruin setje.. Bruine bandages doe ik ook bij mijn cognacachtig aan, dan nog zwart setje.. En ja, wit vo de wedstrijden hé.En dan heb ik blauw, donkerblauw, groen, beige, héhé.. Te veel! Ma ik leen er veel uit!
Dat deed ik ook, tot dat er schimmel en luizen was op stal.
TjelleBieb schreef:Wisten jullie dat dat liedje van Kanyee West (ofzoiets) - Stronger.
Eigelijk van Daftpunk is.
http://www.youtube.com/watch?v=Cva_sGN_0VA
Waarom verzinnen ze nooit zelf wat?
TjelleBieb schreef:Me broer zat de hele tijd goed onder me reet.
Moest ik piesen, dus ik daarna me broek weer omhoog en nu zittie kût!
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:Ja, nu wel.. Maar ie was vandaag zooooo slecht hé, Atlantic.. Was zo verdrietig.. En dan ging het wat beter en geven ze eten, ja een door-eten-geobsedeerde Haflinger komt dan onnozel hé! Dus weer bijna gevallen..Misschien dat ik hem toch nog ga verkopen.. Ben er al tijdje over aan 't denken..
Hoe bedoel je dat hij slecht is???
Hoezo verkopen???
Anseltje schreef:Ticcie schreef:Ja, nu wel.. Maar ie was vandaag zooooo slecht hé, Atlantic.. Was zo verdrietig.. En dan ging het wat beter en geven ze eten, ja een door-eten-geobsedeerde Haflinger komt dan onnozel hé! Dus weer bijna gevallen..Misschien dat ik hem toch nog ga verkopen.. Ben er al tijdje over aan 't denken..
How wacht ff
Ik snap het dikgedrukte gedeelte niet..
& euh, jij wil 'm verkopenZoals ik dat filmpje bekijk heb jij goed schik met 'm!!
Anseltje schreef:TjelleBieb schreef:Me broer zat de hele tijd goed onder me reet.
Moest ik piesen, dus ik daarna me broek weer omhoog en nu zittie kût!
je broer nog welarme jongen
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:Wel hé, gister was ik te ziek om te rijden met Ticcie en daarom ging ik gewoon met zijn winterdeken nog aan wat rondstappen in de piste.. Gewoon hoofdstel aan en rustig wat stappen.. Er had iemand les met haar pony (Kasper) en er reed nog een Shetlandpony (Jumper) ook. Ineens gaat Kasper gaan lopen, dat meisje valt eraf en ja, ik was weer het slachtoffer! Stond dichtbij een hoek en Kasper bleef naar die hoek komen en constant achter Ticcie passeren die natuurlijk altijd begon te bokken, ma da's nie leuk hé als je er zo zonder zadel enzo opzit! Nja, heb mij dan wat naar achter gesteld dat ie niet meer kon passeren, komt die pony voor hem lopen en begint hij te steigeren..Ik heb daar zo'n schrik van hé!!!
Je bent gewoon een geweldige ruiter! Je blijft er gewoon op zitten! Goed hoor
Je maakt zo nog eens wat mee
TjelleBieb schreef:Lol, ik stuurde die link van Daft Punk naar me broertje.
Zegtie: 'Goh lijken jij en Stef (buurmeisje) wel'
TjelleBieb schreef:Hay, was ik weer even.
Ticcie schreef:Babsie_Flash schreef:Hoe bedoel je dat hij slecht is???
Hoezo verkopen???
Nja, hij liep gewoon erg slecht.. Hele tijd hangen.. Als ik hem dan wat meer vrijheid gaf dan ging hij gaan lopen, als ik hem probeerde op te pakken dan liep hij veel te diep en als ik hem dan weer losliet begon hij te bokken.. Was het dus wel beu en heb de longe erbijgehaald want ik kon het niet meer aan met men knie..Anseltje schreef:How wacht ff
Ik snap het dikgedrukte gedeelte niet..
& euh, jij wil 'm verkopenZoals ik dat filmpje bekijk heb jij goed schik met 'm!!
Hij was erg slecht met rijden.. En als ik hem dan eindelijk wat beter had lopen begonnen ze de paarden eten te geven en ja, als ie dat hoort komt hij beetje zot..
Dat filmpje is een jaar geleden.. En toen kwamen we erg goed overeen.. Nog steeds trouwens.. Maar hij heeft zoveel macht en hij weet dat ik hem niet kan rijden zoals het moet.. Omdat ik met een knieblessure zit (voor 't leven).. Ik hoop dus dat het wat beter wordt, anders vrees ik dat hij zal verkocht worden..
lotteluvah schreef:Xeen jou haf is zoo gaaf he!