Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:r hem werken. Lekker paard.
[ [url=m/2nBlZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nash met zn manenzakken! Zn manen zijn zelfs langer dan de zakken. De uiteindes moeten dubbel...
Veel plezier op wedstrijd en weg met de kar! Heerlijk!
mandje schreef:Veel plezier met de buitenrit.
Wij gaan vandaag met de kar op pad. Heidi vind dat zo fijn voor de kar. Voor onsmaar even goed aankleden.
Peelie schreef:Veel plezier op buitenrit!
Ik heb nash ook vanmorgen vroeveven een half uurtje gereden. Hij was best braaf, maar het zadel ligt zo beroerd. Dus ik ga toch maar weer contact opnemen met de zadelmaker.
Verder les gegeven met Mara. Matthijs (mn bijrijder van 13) gaat werr met sprongen vooruit. Zo leuk. Mara gaat steeds harder voor hem werken. Lekker paard.
Nash met zn manenzakken! Zn manen zijn zelfs langer dan de zakken. De uiteindes moeten dubbel...
maessie schreef:Zo dat zijn met recht manenzakken hihi!
Hier vanochtend ook nog weer ff getraind. We komen steeds een stapje dichterbij![]()
[ [url=m/GSR89N.jpg]Afbeelding[/url] ]
silby schreef:Oke,nou fijn! Ben benieuwd wat het op langer termijn gaat doen,of ze mooier blijven zo
Fey haar manen zijn zo zwaar dat we zelfs om de week aan de andere kant hangen omdat ze anders
steeds scheef gaat lopen
Flicka12 schreef:Peelie schreef:r hem werken. Lekker paard.
staat best stoer zo! Hopelijk werkt het zo!
Haha wat leuk zo die koeien Afke!![]()
Wij hadden vanmiddag bitloos L2 debuut, echt heel erg fijn gereden wat resulteerde in 184 en 194Eerste 2 puntjes zijn binnen! Ook nog hele leuke reacties gekregen van de jury en andere mensen over dat ik haar bitloos start
suikermeisje schreef:Ik ben aan het wachten op m'n punten. Ben benieuwd