Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:53

Ik zoek heel veel op youtube :j

Ik gebruikte maxic ervoor nu wat anders (dat proffesionele programma) weet zo niet meer hoor die het zal eens kijken.

Ja eerst proef op papier, dan die rijden en daar de muziek onder zetten.
Zo kan je best leuke dingen maken :j

Deze was van show voor profielwerkstuk: De muziek verteld het verhaal van 2 jonge soldaten te paard in en oorlogsgebied. Ze voeren voornamelijk controles uit maar bij 1 van deze controles wordt de stad gebombadeerd ze weten te ontkomen en bij terugkomst in nederland worden ze geridderd.

Dit was pas de deux van 2011, en in 2012 hebben we deze nogmaals gereden allen dit keer reed ik Damella en in 2011 hofdame :) . Beide jaren kampioen geworden.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:02

Leuk gedaan! Vind met die helicoptergeluiden enz erg leuk gevonden! "krijgt inspiratie.."
Toch maar eens even gaan brainstormen over een leuke proef, lijkt me erg leuk om dan gelijk een Z-proef te gaan doen. (Mocht ik de komende paar weken niet reageren, dan weten jullie waar ik mee bezig ben :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:06

Dankje :)

Ik wil piano kur denk ik :j en dan of van bestaande muziek of zelf maken. Naja ik niet dan :') ik kan dat niet _O- maar hele familie van mn vriend speelt instrumenten.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:01

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:34

Ik heb een colbert brothers zadel. Donderdag komt zorzas langs en hoop dat ze deze kan aanpassen, en anders zien we het wel.

PDF Anne net ff lekker losgegooid en gekgedaan, gooit ze er op stal opeens 2x een vervelende hoest uit. Zo rokershoestje leek het wel. 2 keer een keer kuchen en klaar. Hopelijk blijft t daarbij en zat er gewoon iets dwars...

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:51

Faringo, de kleding ziet er inderdaad erg leuk uit, de dekjes vind ik persoonlijk helemaal niets.

Wederom een saaie dag vandaag. Heb het vooral druk gehad met emmers sjouwen en sneeuwringen controleren.

Iris begint vervelend te worden, die moet nodig weer aan het werk! Bij jullie ook zo?
Hoor net op de radio dat het vanaf maandag gewoon weer herfst is: regen en storm. Echt nederland dus ;)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 18:53

@ Arlando:wat zei de medisch smid?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:11

Faringo, ohh ik vind de collectie best leuk :D vooral de bruin/blauwe :D

Yvanka :(:) Ben benieuwd hoe de kur wordt :D

Paulien, Madeira had dit ook gehad (als ik ging draven had ze het, inderdaad 2x ofzo en daarna weer over) en nu is het helemaal verdwenen :)

Madeira heeft een gewone kieffer zadel :) zit als een huis!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:15

Zeg wanneer gaan we meeten met z'n allen!? Is misschien wel leuk om het zonder paarden te doem. Toch?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:30

Misschien ook wel zo handig idd!

Is dit de oude HH collectie? vind die rijbroeken wel errug leuk! (die gestreepte)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:56

Volgens mij is dit de nieuwe collectie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:58

Zo ik heb weer gereden vandaag :D

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:18

Wat is die kür super leuk gedaan, 8-)
Ik heb voor het eerst sinds een poos weer eens lekker gereden. Wat wordt ze braaf.

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:52

hoi hoi!
ik ga even bijlezen :)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:06

biancavw, leuke foto's van de shoot!
maessie, haha ik heb ook al een dekentje klaarliggen, accu van de camera is ook al opgeladen, dus de hk kan beginnen! :D
Sita, idd erg mooie foto's, lekker scherp! en Nadia is een plaatje!
Kiddo, leuk dat ringsteken, en nu kunnen jullie ook nog eens in stijl!
nens, een goed passend zadel is erg belangrijk, iets waar ik persoonlijk zeker niet op zal bezuinigen :) mijn zadel is op maat gemaakt, en minimaal 1x per jaar komt de zadelmaker checken..
Mando, 50 paarden en nog de bak voor jezelf??! doe je goed! of blijven ze weg voor jouw gevaarlijke blondje :P
Paulusjuh, hoe was t in limburg?

ik heb al een week lang dezelfde droom, heel raar, dat Lux gejat wordt, en dat er iemand hier ons komt bedreigen enzo, vet eng, elke keer dezelfde enge vent... brrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:14

Dat is een nare droom!

Ik ga zondag waarschijnlijk gewoon op concours :')

Clubkampioenschap in de L1 met mijn geweldige voorbereiding :)) . Heb dispensatie om te starten met een gewone jas ipv wedstrijd jasje want die kan ik nog nog niet aan doet zeer, en ik mag alles blijven lichtrijden want doorzitten doet ook zeer :=

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:21

:') Yvank, bikkel! succes! doe je wel rustig aan en voorzichtig met jezelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:22

Ja ik doe mn best :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 21:25

@Yvank: Mooi dat je zo mag rijden, maarre wel voorzichtig aan he!

Heb de HH collectie nog even beter bekeken, vind die Jemez broek wel errug leuk. En dat turqoise achtige spul ook, helemaal mijn kleur! Ben net nog even naar de ruitershop geweest, maar helaas geen mooi blauw anky dekje meer.. (nou ja alleen de veelzijdig om mij de gek aan te steken :P ) Heb ook die HH croco even gepast, supermooi om te zien maar helaas net een paddestoel op mijn hoofd... -O- Had de hoop dat die mooi zou staan, en dan in t zwart ofzo, maar helaas.. Nog maar even verder zoeken! Zocht ook nog een andere onderdeken, maar die was er ook net niet in de maat die ik wilde, pff geloof dat ik te veeleisend ben haha! :j

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 22:30

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 23:25

yeahh net hotel geboekt voor tijdens Equitana. Ik ga er een weekend heen dus blijf twee nachten slapen :)

biancavw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 04:16

@arlando hoe is het gegaan??

ik heb nu zins een week een euroriding diamant dat was de enige zadel die goed lag op mijn haf (ronde ribben geen schoft en breed al zie je dat niet aan hem) owja en er was een wintec zadel waar ik na een kwartier rijden al een schale kont van had.. alles schoof heel erg op mijn haf en lag bij zn schouders in de weg en ging daardoor naar voren schuiven owja en door mijn eigen zit :$ maar ik moet nu aan beide kanten mijn singelstoten kruislings vast maken, een wereld voor ad ging open eindelijk voelde ik hem echt zijn gangen uiten., maar zoals je al gelezen heb alle hafjes zijn anders ik ben zelf erg te spreken over jan van rijs maar dan moet je ook echt om jan vragen.. ik heb namelijk al 4 zadels in een jaar gehad (jonge haf) maar jan kijkt ook heel erg naar hoe jij in je zadel zit want een zadel kan nog zo goed liggen als het zadel niet bij jou houding past kan je alsnog problemen krijgen met je paard zijn rug..

leuk die kuren op muziek!!

@lisette dat soort dromen heb ik ook vaak eng is dat he!! word af en toe wakker dat ik niet eens weet of het nou echt gebeurd is of niet zo realistisch :o

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 09:25

Mijn M2 debuut staat gepland!! Haha zinninnnnn! :P Eind februari gaat het gebeuren, eens kijken waar we staan.

@ Paulusjuh, leuk om daar een heel weekeind van te maken!

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:54

Lijkt me ook supergaaf kür op muziek! Hahah misschien eerst een meeting zonder paarden en daarna een 21+-ers en Haflinger bokt kür op muziek :j (afijn...dat word onmogelijk)

Wouke: fijn dat je les goed ging +:)+

De collecties van dit jaar...pff ik zie altijd zoveel moois, maar ik moet me echt onwijs inhouden hoor :o ..anders kom ik met 3 of 4 setjes thuis die ik vervolgens amper gebruik. Zo ligt er nog een splinternieuwe anky, die ik nog geen 1x heb gebruikt O:)

@Paulusjuh: ben benieuwd of je het wat vind, zorzas ;) Enne, ja die smid ben ik dus misgelopen.. Hij zou na de middag komen, en doet een hele hoop paarden bij ons op stal...dus ik dacht nou zal wel bijna half uur per paard zijn, kom ik om kw over 3..issie weg -O-
Kuchen: ik ben er ook altijd alert op idd, meestal is het bij Arlie niks geks..hopelijk bij Anne ook onschuldig.
Anne lekker losgeweest, op bezoek bij paardje & hotel geboekt...lekker hoor! Leuk vooruitzicht :D

@Klasien: idd, geven vreselijk herfst achtig weer op, harde wind en regen.. hahahah iedereen blij dat de kou en sneeuw weggaat, krijgen we dit weer :r

Yvank: lekker gereden?
Lisette: eng he zulke dromen, bah...ik heb ook altijd van die enge voorgevoelens die vaak ook kloppen/uitkomen :oo

Yvank: jeetje, bikkel...doe wel voorzichtig met jezelf hoor!

@bianca: I loooveee euroridingzadels!!!! <3 ben je dinsdag op de manege? Ik ben er met de voltige, van +- kwart over 6 tot 8uur

@ELpatcho: gaaaaf je M2 debuut *\o/*

Meeten: ik werk op rooster, dus ik kan precies vertellen wanneer ik wel en niet kan. Is in het weekend het handigst misschien? En de vraag: wie willen er allemaal mee en wat gaan we doen?

Eind van de middag naar Arlie geweest, de uitloop even sneeuwvrij gemaakt, water gedaan, gevoerd & stalletje gedaan.. Brrrrrrrr wat een koude wind!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:57

Oh balen van de smid zeg! Ja ben ook benieuwd naar hoe ze is, haha. Hoop dat het een beetje normaal weer is. Ik ben wel eens eerder gelanceerd met een zadelmaker erbij, hihi :+

Ik heb hiervoor ook een Euroriding Diamant gehad, was een fijn zadel! Helaas vonden de zadeldieven dat ook... _-:(