Ik gebruikte maxic ervoor nu wat anders (dat proffesionele programma) weet zo niet meer hoor die het zal eens kijken.
Ja eerst proef op papier, dan die rijden en daar de muziek onder zetten.
Zo kan je best leuke dingen maken

Deze was van show voor profielwerkstuk: De muziek verteld het verhaal van 2 jonge soldaten te paard in en oorlogsgebied. Ze voeren voornamelijk controles uit maar bij 1 van deze controles wordt de stad gebombadeerd ze weten te ontkomen en bij terugkomst in nederland worden ze geridderd.
Dit was pas de deux van 2011, en in 2012 hebben we deze nogmaals gereden allen dit keer reed ik Damella en in 2011 hofdame
. Beide jaren kampioen geworden.
)
ik kan dat niet
maar hele familie van mn vriend speelt instrumenten.
vooral de bruin/blauwe
Ben benieuwd hoe de kur wordt

. Heb dispensatie om te starten met een gewone jas ipv wedstrijd jasje want die kan ik nog nog niet aan doet zeer, en ik mag alles blijven lichtrijden want doorzitten doet ook zeer
Had de hoop dat die mooi zou staan, en dan in t zwart ofzo, maar helaas.. Nog maar even verder zoeken! Zocht ook nog een andere onderdeken, maar die was er ook net niet in de maat die ik wilde, pff geloof dat ik te veeleisend ben haha!
maar ik moet nu aan beide kanten mijn singelstoten kruislings vast maken, een wereld voor ad ging open eindelijk voelde ik hem echt zijn gangen uiten., maar zoals je al gelezen heb alle hafjes zijn anders ik ben zelf erg te spreken over jan van rijs maar dan moet je ook echt om jan vragen.. ik heb namelijk al 4 zadels in een jaar gehad (jonge haf) maar jan kijkt ook heel erg naar hoe jij in je zadel zit want een zadel kan nog zo goed liggen als het zadel niet bij jou houding past kan je alsnog problemen krijgen met je paard zijn rug..
ben je dinsdag op de manege? Ik ben er met de voltige, van +- kwart over 6 tot 8uur