Krijg er een (geloof ik) Wintec bij met verwisselbare boom, die zou wel netjes liggen maar zou over een jaar wel aan een ander zadel moeten. Wil erg graag weer een Massimo, maar weet niet of dat geschikt is voor een Haflinger.
farahtjuh
Geplaatst: 03-11-10 16:49
Myour schreef:
Staat me dus nog wat te wachten
Wat voor zadel hebben jullie eigenlijk voor jullie Haf?
op farah licht een wintec isabell werth op fanny licht een kieffer genf op liane licht een zwart merkloos dressuurzadel ( heb er altijd een harry's horse op gehad maar die verkocht naar de buren)
Die kunnen heel goed passen op haflingers. Aangezien het aangemeten wordt en je ook een grotere inch maat kan hebben dan kussens. i.v.m. korte ruggen. Hebben wij ook aan zitten denken alleen peeps veranderd te veel qua bouw
Ik heb zelf een Kieffer Inzel (speciaal voor barocke paarden) met een aangepaste boom. Mara is opzic niet bijzonder breed in haar schouders. Ze is meer een tafeltje zeg maar. ze is echt heel gespierd. Ze heeft dus ook een gespierde schoft, en dan zeer gespierde schouders die en een klap recht naar beneden lopen. Ze is dus bijna vierkant
Mara is trouwens een Willem Steenbergen x Star.. Dat zijn allebij heel erg bekende hengsten.
Nash is een Nobbi x Willem Steenbergen (uit mijn eigen merrie) en achter Nobbi zit ook Nabucco ed... Dat zijn volgens mij Duitse hengsten. Nobbi iig wel
Nee, de meeste rond die leeftijd komen net van de manege wandelen . Met jonge hengstjes is het super belangrijk dat je consequent bent en weet hoe je ermee om moet gaan.
wij hadden een mooie wintec helaas verkocht hebben nu westernzadel maar ik rijd met een ander zadel van een andere haflinger met western ken ik zo niet opschieten haha wil volgende maand een wintec voor cup halen
ik ben zoekend naar een site waar me oude verzorgpaard staat ! het is in apeldoorn en ze fokken in van alles en nog wat. die pony die daar naar toe is is Mila heeft vanaf het begin van haar leven op stal poot in delft gestaan, sinds 22 januari 2010 richting apeldoorn. een bruine niet zo heel grote pony zwarte manen weten jullie wat ? of iemand die iets weet ?
Met de hengstjes gaat het opzich wel erg goed ze eten veel en groeien als kool ook word Jade met de dag brutaler Wietse blijft geen contact met mij willen maar voor derest een hij goed en lijkt op zn gemakje op stal met jade