Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fijn dat het lekker ging met rijden!
Hihi dan maar niet zwemmen, paardjes doen is ook leuk toch? 
wat lief dat je dat hebt gebracht naar de brandweer die Diam hebben gered! 
Plezier is idd het belangrijkste (voor beide partijen)
Bedoel je dat meisje, met de fjord Bas? Leuk dat je haar kunt helpen 

Iedereen mag op mijn pony die ik ken en vertrouw. Madeira is een mega lieve, makkelijke pony, iedereen kan er zo mee weg rijden (en vast ook veel beter dan ik dat kan) maar als ik iets negatiefs voel bij Madeira, is het over. 

Leuke haf 
beetje grijzig, donker
naomimak schreef:welkom alle nieuwe:p
sorry dat ik niet zo actief ben
maar me ouders zijn naar frankrijk toe en heb er dus even 7 paardjes bijgekregen die dan wel niet gereden hoeven te worden maar wel gemest en water geven en zo
gisteren avond ging ik even naar me vriedinnen toe die hebben een fjord en ik help ze met het nagevelijk heid en alles
dus ik er even op na paar minuten en was met 1 vinger te rijden
dus nu ga ik ze even het leren hoe ze het moeten doen en oefenen en zo dan hopelijk lkt het hun dan ook :p
Toen even aan de hand door die hoek met haar gestapt, en toen was het goed. Maffe haffie!

Hihi ik weet niet of ik op Bassie durf hoor
zien we dan wel weer 
ik kan niet longeren met dubbele lijnen. Bij Madeira (ik wist dus niet of ze het kende) hebben ze het gewoon met 2 mensen gedaan (zijn beide instructrices geweest, weten er veel van af, vind ik erg prettig gevoel). Fijn dat je paardje wat kilo’s kwijt is 

(maar dat wisten jullie vast al)...