Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:hahahah...
Ik voel ook niks meer van mijn navelpiering. (behalve als ik er overheen ga dan)
Zucht loop zo'n grietje van stal weer eens te zeiken...
Ik zou dat echt niet pikken...Bij mijn vorige stallen waren ze jaloers omdat ik wél een haflinger tot het M (en nu dus hoger) op mn gemakje kan rijden, en hun met 'n chique knol nog geen punt rijden in de B

Ik heb het dus ook een tijdje gehad, en na veel negeerstand opzetten en gewoon voorbij lopen als ze een domme opmerking maken, gingen ze weer normaal doen. :/ En toen deed ik niet meer aardig dus was de gezelligheid er snel af.
Ik ben daar heel makkelijk in, en gelukkig sta ik nu op zo'n fijne stal, gewoon bij een boer met honderden koeien en 2 pensionklanten, in het totaal 5 pensionpaarden (2 vd boer zelf, 2-span) en 1 per pensionklant, kan het niet beter hebben!
Peelie schreef:goede vraag.... ze bedenkn iets, dat komt bij de vader van die griet. en griet zie ik wel vaak... en die zecht het weer tegen mij... die vader zecht het weer tegen mijn pa...

Dat zou ik nu niet willen, maar toen ik op die vorige stallen stond wel!!
Ik ga met de trailer naar de binnenbak, en lopend naar de bak van mijn vriendin en tegelijk is dat de clubbak

buikpijn, krampen, misselijk.